“Pitstop i Hamar”

Tante Gerda
Vurdert som nr. 9 av 55 Restauranter i Hamar
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Koselig og uformell plass. God suppe og godt brød! Hyggelig betjening. Kledelig med litt shabby interiør.

Takk, necuratul

Anmeldt 7. juli 2020

Koselig kafe med følelsen av å være ‘hjemme’. Tydelig at her snakker vi hjemmelaget mat og med rimelige priser i forhold til kvaliteten. Valgte påsmurt brødskive som ble laget på stedet og smakte supert. Hadde også et stykke ostekake som smakte fortreffelig og trenger ekstra skryt. Den var akkurat passe søt til at ostesmaken var mulig å kjenne igjen og så luftig at den smeltet på tungen, men likevel fast nok til at den ikke falt sammen på fatet. Kjeksbunnen var også helt perfekt. Passe tynn og passe store biter av kjeks igjen slik at den fikk en deilig konsistens og smak. Av alle ostekaker jeg har smakt (og det er mange) er denne blant topp 3, og da mener jeg hjemmelagde ostekaker som alltid er bedre enn ‘kjøpekaker’.

Takk, 531s_lvis
Anmeldt 14. oktober 2019

I forhold til pris, var dette et veldig godt valgt sted for lunjs. Stedet har noe begrenset åpningstid, da det virket til å være mange arrangementer her på kveldstid. Men som et sted for en god og rask lunsj til en hyggelig pris, var det midt i blinken.
Hyggelig atmosfære med gamle stoler og bord.

1  Takk, Redbella
Anmeldt 30. september 2019 via mobile enheter

Jeg og min mor drar alltid innom her da vi er i Hamar. Veldig fornøyd med både maten og service. Anbefales.

Takk, linnmarion
Anmeldt 14. september 2019 via mobile enheter

Kjempekoselig kafé med veldig god service. Billig og god mat. De har både gluten- og laktosefrie alternativer.

Takk, 913elisabethc

Reisende som så på Tante Gerda, så også på

Hamar, Hamar kommune
Hamar, Hamar kommune

Har du vært i Tante Gerda? Del dine erfaringer!