“Kreativt konsept med cafe”
Anmeldelse av Larsen

Larsen
Vurdert som nr. 1 av 1 Kaffe og te i Hamar
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Kreativt konsept med cafe og souvernirer samt klær og utstyr i en utrolig god ambience. Enkel men god meny.

Dato for besøk: juni 2020

Topp 1 plasser å besøke i Hamar

Dato for besøk: september 2019
Takk, photokokken
Anmeldt 4. mai 2019 via mobile enheter

Besøkte Larsen første gang rundt oppstarten, ble da skuffet over sittekomfort og betjening og har dermed ikke vært der på flere år.

Ga det en ny sjanse en soldag i april, fornøyd med baguett og smoothies, men de var tomme for ingredienser til smoothie bowls. Noe dårlig forberedt til helgen. Tullet også med bestillingene og lagde feil smoothie. Fikk dog 20% på baguetten.

Gikk derfor tilbake et par dager senere for å smake en bowl. Den var helt fantastisk! Men servicen er dessverre ekstremt dårlig, sure unge jenter bak kassa, og dårlig prepp som gjør at en smoothie bowl tar et kvarter å lage, en formiddag hvor det knapt var andre mennesker der. 135 kr for en smoothie bowl. Overraskende god størrelse på den.

Skulle håpe det var noen voksne folk som kunne sørge for effektivitet og service der snart. Aldri sett noen over 25 år der. Service er 80%!!

Maten jeg har spist der har vært bra til å være hedmarksstandard. Synd man ikke føler seg ønsket og velkommen. Gang på gang.

Dato for besøk: mai 2019
3  Takk, Ninaass
Anmeldt 7. april 2019 via mobile enheter

Hyggelig kafe og butikk, med god kaffe og noen bord ute i solen på fortauet også. Står at det er stengt på søndager her på Tripadvisor, men det var åpent den søndagen jeg var der...

Dato for besøk: april 2019
Takk, peterhL2333AV
Anmeldt 9. februar 2019

Her var det jammen stress en lørdag formiddag, 3-4 superunge, superstressa kids (servitører) som gjorde sitt beste for å holde tritt med tilstrømmingen av gjester, med mer eller mindre hell, mye støy og lite plasser. Da jeg omsider fikk latten, så var den nesten kald, og kaken jeg bestilte var blitt glemt... Nja..kommer jeg tilbake..? Neppe, hvertfall ikke på en lørdag :-/

Dato for besøk: februar 2019
1  Takk, MarianneA908

Reisende som så på Larsen, så også på

Hamar, Hamar kommune
Hamar, Hamar kommune

Har du vært i Larsen? Del dine erfaringer!