“Sterkt”

Kjøkken: Asiatisk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 4. desember 2018 via mobile enheter

Ikke godt å si hva denne maten smaket da den var for sterk kryddret. Ba om en medium men den brandt i munnen kan ikke engang forestille meg hva sterk mat er der. Nå liker jeg sterk mat meb dette var langt over

Dato for besøk: januar 2018
Takk, Anders S

Anmeldt 23. juli 2018

Jeg skulle se etter mat.. Jeg gikk frem, tok feil så mostatt vei.. Hadde verket foten..Endelig fant jeg frem.
så det stod STENGT MANDAG OG TIRSDAG.. så jeg føler bortkast å komme dit.. orker ikke gå andre steder. så blir langt vei til tog stasjonen. så jeg velge første tog hjem..

LEGG DEG ÅPNING TIDER HER PÅ TRIPADVISOR.. SPAR FOR MEG FOR ¨Å gå lang vei.. og VELGE ANNET.

Dato for besøk: juli 2018
2  Takk, Kjersti_B11
Anmeldt 12. mai 2018 via mobile enheter

God service og hyggelig betjening. Vi valgte forskjellige retter og alle var god, ikke bra med saus smurt over hovedrett. Styrke valg stemte godt med våre forutsetning Bra sted

Dato for besøk: mai 2018
Takk, LeifArneH_13
Anmeldt 21. april 2018 via mobile enheter

I en stadig større jungel av asiatiske restauranter hvor den ene er mer lik den andre klarer Hot n Spicy å skille seg ut.
Kyllingvinger og dumplings til forrett var godt og kyllingen best av de to.
Kylling GongBao og Chop Sui fulgte godt opp.
Rause porsjoner, herlig spicy, friske grønnsaker og fornuftige priser.
Det som gjør at det ikke gies full score er litt kjedelig ris.
Kommer tilbake hit.

Dato for besøk: april 2018
Takk, 668kjetilb
Anmeldt 5. mars 2018 via mobile enheter

Utrolig god mat! Her har jeg spist flere ganger, og aldri blitt skuffet på noen måte. Tilbyr flere goder retter!

Dato for besøk: februar 2018
Takk, hermanskog

Reisende som så på Hot & Spicy, så også på

Hamar, Hamar kommune
Hamar, Hamar kommune

Har du vært i Hot & Spicy? Del dine erfaringer!