“Nydelig mat .”

Kjøkken: Pizza
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 15. oktober 2018 via mobile enheter

Min venninne og jeg skulle spise middag i Hamar , og ble anbefalt å gå på Pizzanini.Her var det hyggelig betjening,fint lokale og helt nydelig mat.Vi bestilte hver vår indrefilet med grønnsaker,og den var helt perfekt.Vi koste oss og hadde en hyggelig kveld .

Takk, Badeanna

Anmeldt 7. oktober 2018

Pizzanini Horten har en fantastisk pizza og en ypperlig service. Reiser dit ofte for å få norges beste Pizza.

Takk, Happiness322319
Anmeldt 13. september 2018 via mobile enheter

Vi var en stor gjeng som inntok dette stedet en mandag kveld. Kjøkkenet var under ombygging så utvalget var noe begrenset. Men det de hadde var bra. Store og gode porsjoner. Trivelig betjening gjorde det til en fin kveld. Kommer helt sikkert igjen.

Takk, 324perm
Anmeldt 31. august 2018 via mobile enheter

God lasagne til en passende pris, hyggelige servitører og trivelige renslige lokaler, passe ventetid på maten. Middag og drikke for to til under 500 kr

Dato for besøk: august 2018
Takk, FarAway543253
Anmeldt 16. august 2018

Har supergod pizza, en rikholdig meny og veldig hyggelige og serviceinnstilte servitører. Beliggenheten og atmosfære er også upåklagelig. Prisene er også moderate. Vi kommer helt klart tilbake neste gang vi er i Hamar.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Sølvi S

Reisende som så på Pizzanini, så også på

Hamar, Hamar kommune
Hamar, Hamar kommune

Har du vært i Pizzanini? Del dine erfaringer!