“Manglet det meste”

Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 19. januar 2019

Hyggelig betjening.
Men, maten var langt under middels og kaffen var gyselig.
Skuffende!
Vi kommer ikke tilbake.

1  Takk, nams1957

Anmeldt 17. januar 2019 via mobile enheter

Tok m partneren for å spise supergod pizza jeg hadde spist uka før. Pizzaen var lunken og bunnen rå. Skulle fikse det, og vi ble uoppfordret lovet godt avslag i prisen pga ulempen m maten. Vi måtte vente mye lenger enn 5 min som lovet. Da maten endelig kom på bordet igjen, var den svidd og tørr. Hyggelig servitør tilbød kaffe og påfyll mens vi ventet. Da regningen kom, hadde vi kun fått 30% avslag på selve pizzaen, og vi ble fakturert fullt for det andre - også for kaffe m/påfyll. Orket ikke si noe på det - men blir nok en stund til neste besøk.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Vimsen2013
Anmeldt 27. desember 2018 via mobile enheter

Har tidligere bare hatt positive opplevelser. Det fikk vi ikke denne gangen. En av gjestene i følget vårt fikk ikke sin mat før alle vi andre var ferdig, da bestillingen hadde «falt ut av systemet». Pulled Pork hadde nesten ikke kjøtt, men nok mais var det rikelig av. Vi håper det blir bedre ved neste besøk.

1  Takk, knutmagnej
Anmeldt 3. desember 2018

Et must å besøke når du er på Hamar! Byens beste pizza men både biff, pasta og andre småretter som er fortreffelig!
Hyggelig personale og meget god service! Alltid smekkfullt med folk:) Take away like digg som å få det servert i restauranten

Takk, mmalinchristine
Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Biff og bursdag her blir aldri feil. Fantastisk god innlevelse og fellessang for jubilanten. Gleder meg til jeg har bursdag igjen

Maten er god også!

Takk, mortenn262

Reisende som så på Pizzanini, så også på

Hamar, Hamar kommune
Hamar, Hamar kommune

Har du vært i Pizzanini? Del dine erfaringer!