“Pizzanini leverer”

Kjøkken: Pizza
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Absolutt beste pizzakjeden i Norge. Ninni på Hamar leverer hver gang. Servicen er tidvis litt haltende men hyggelige smil og stor vilje gjør at det rett og slett blir sjarmerende.
Maten smaker alltid - atmosfæren er god og det blir litt som å komme "hemmatt".
Heia Pizzanini Hamar

1  Takk, Roy50srg

Anmeldt 10. juli 2020

Vi spiste pizza med nachos og fries som sideretter. Maten var grei men ikke spesielt spennende. Det var litt rot i bestilligen men det ble ordnet greit. Servitørene var lite observante.
Bordet ble ikke ryddet før etter vi betalte.

Takk, Gunnargut
Anmeldt 20. juni 2020

Fikk menyen og ventet lengeeee. Ingen kelner kom, så vi gikk inn for å finne en. Kom etterhvert til bordet og vi fikk bestille. Så gikk det lengeeeee, og vi fikk maten litt Før de stengte for servering. Men vi skulle få lov å spise opp maten? Ca. 45-50 minutt før maten var på bordet, og det var ikke stinn brakke.

Takk, 395jensm
Anmeldt 1. juni 2020

Etter motorstopp på vei hjem fra ferie, og et par timer på varm motorvei, sultene og tørste prøvde vi oss på Peppes hamar. De sviktet totalt på service og ventetid så vi forlot restauranten. Pizzanini på andre siden av gaten leverte rask og god service. En spesiell takk til en lyshåra høy fyr på Pizzanini

2  Takk, Nordby
Anmeldt 31. mars 2020

Ok pizza, men elendig service og lite fleksibilitet. Finnes helt klart hyggeligere steder! Spesielt dårlig på take away!

Dato for besøk: mars 2020
Takk, 36 728

Reisende som så på Pizzanini, så også på

Hamar, Hamar kommune
Hamar, Hamar kommune

Har du vært i Pizzanini? Del dine erfaringer!