“Hyggelig betjening og god mat”
Anmeldelse av Pizzanini

Pizzanini
Vurdert som nr. 9 av 53 Restauranter i Hamar
Kjøkken: Pizza
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig betjening og god mat. Litt for store porsjoner ellers helt topp. Anbefaler denne restauranten til en pizzaaften.

Takk, Gamlegaupr

Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Strenge smittevernstiltak medførte at vi i samme gruppe ikke fikk sitte sammen. Samtidig er det greit å bla i samme meny som alle andre og toalettene er ikke rene. Maten er kald, vi får feil mat og må vente lenge. Italiensk pizza er tredobbelt så tykk som den skal være og det serveres pasta med brun saus. Dyrt er det også...

1  Takk, Ingunn72
Anmeldt 16. juli 2020

Vi var to barn og fire voksne som besøkte restauranten denne kvelden. Det var mye folk i restauranten under vårt besøk, og vi fikk beskjed om at det kunne bli noe venting. Vi fikk allikevel god og effektiv service av en ung kvinnelig servitør.
Vi bestilte kyllingsalat, pizza og hamburger tallerken og alle var veldig fornøyde med måltidet. Anbefales hvis man ikke skal ha et måltid med hvite duker.

Takk, Svanefar1969
Anmeldt 15. juli 2020

Vi var der en helt vanlig torsdag i begynnelsen av juli. Stedet var stappfullt til tross for store lokaler.
Vi bestilte en pizza med tynn bunn til en helt grei pris. Det går faktisk en stund mellom hver gang en pizza bestilt ute er så god!
Trivelig servering, og en fantastisk pizza! En svært sterk firer!

Takk, AogAV
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

De har god mat, men overpriset og veldig av menyen er bare i helg. Som biff, noen pasta og kylling retter osv. Alt vi valgte denne gangen var ikke der. Så har bare pasta og pizza på mandag, tirsdag, onsdag og søndag. Veldig skuffende.

Takk, vilden2014

Reisende som så på Pizzanini, så også på

Hamar, Hamar kommune
Hamar, Hamar kommune

Har du vært i Pizzanini? Del dine erfaringer!