“Godkjent,men ikke veldig bra”
Anmeldelse av Pizzanini

Pizzanini
Vurdert som nr. 8 av 58 Restauranter i Hamar
Kjøkken: Pizza
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Vi hadde ikke bestilt bord på forhånd, men vi fikk likevel et bord for 2 uten ventetid. Bestilte en pastarett med biffbiter av indrefilet. Viste seg at denne retten var ganske tam og smakløs. De fleste biffbitene var gode og Møre,men dessverre også noen seige som ble liggende igjen på tallerkenen. Fine lokaler og god service.

1  Takk, TomHarald

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Vi dro dit etter å ha lest anmeldelser. 5 stk og alle bestilte pizza. Pizzaen var god på smak, men forsvarte ikke prisen. Ca 200 kr for en enmanspizza. Den italienske hadde veldig «soggy» og seig bunn. Litt understrekt. I tillegg spiste vi ute siden vi hadde med hund. Det er jo ikke restaurantens skyld, men uteområdet var dårlig egnet og rett ved en trafikkert veg.

Takk, espengp
Anmeldt 14. juni 2021 via mobile enheter

God pizza, sprø bunn, raust med topping. Gode stoler. Ba om egen pizza med skinke og pepperoni, ikke noe problem. Varme tallerkner og god service.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, terje m
Anmeldt 22. april 2021

Vi hadde gått forbi flere ganger og sett alltid mange gjester i vinduene, så vi trodde det var et kvalitetstegn. Men ble veldig skuffet siden menyen var stort sett pizza, - men jeg fant heldigvis lasagne som var forholdsvis liten, men god. Ved siden av en liten og kjedelig salat uten noe dressing. Ung og uerfaren betjening som ikke var spesielt interessert i gjestene eller glad over å se gjester. Vi kommer ikke tilbake hit! Ingen av oss spiste pizza, men vi hørte fra nabobordet at de klaget over pizzaens smak.

Dato for besøk: april 2021
3  Takk, Ingeborg56
Anmeldt 14. april 2021 via mobile enheter

Unge og uerfarens betjening som ikke ser deg og mangler service innstilling og erfaring , rydder ikke opp fortløpende , ikke oppmerksomme overfor oss som kunder

Dette er IKKE bra

Dato for besøk: april 2021
Takk, Morty1959

Reisende som så på Pizzanini, så også på

Hamar, Hamar kommune
Hamar, Hamar kommune

Har du vært i Pizzanini? Del dine erfaringer!