“Hyggelig betjening”

Kjøkken: Pizza
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 22. september 2021

Rask betjening og veldig god mat. Hyggelige servitører. Jeg må alltid innom Pizzanini når jeg er på besøk i Hamar!

Dato for besøk: september 2021
Takk, marlenebF8536EE

Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Pass opp for Torsdager, da de har klart å etablere "torsdagsbiffen" - da er det lurt å bestille bord for byens beste biff til en ok pris. Seine lunsjer er strålande og ikke så mange tilstede. Da får du mange gode italienske retter og ro rundt deg og dine. Husk også at Monille har byens beste pris.

Takk, knuteirikk
Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Dette var rett og slett det verste besøket på en restaurant jeg hadde opplevd i hele mitt liv! Vi skulle dit sammen med Autismeforreningen for å spise middag. Vi fant en plass i kjelleren og vi satte oss. Servitøren kom med menyene og vi bestilte. Og etter at vi hadde bestilt, tok det såååå lang tid før maten kom. Men den kom til slutt. Etter maten ville vi ha dessert, så vi bestilte det. Men etter en såååååå lang stund kom det fra servitøren: - Vi beklager, men siden det er så mange som bestiller, har faktisk kokkene glemt oss. Så spurte servitøren om at vi fremdeles skulle ha dessert. Alle andre unntatt oss sa ja. Så det førte til en hjemtur med en skrikende bror i setet hjemover. DENNE restauranten var den verste i hele Hamar og mitt liv! Det finnes bedre spisesteder der ute. Mitt siste ord er: STYR UNNA DENNE RESTAURANTEN!

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, Dessertelsker23
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Vi hadde ikke bestilt bord på forhånd, men vi fikk likevel et bord for 2 uten ventetid. Bestilte en pastarett med biffbiter av indrefilet. Viste seg at denne retten var ganske tam og smakløs. De fleste biffbitene var gode og Møre,men dessverre også noen seige som ble liggende igjen på tallerkenen. Fine lokaler og god service.

1  Takk, TomHarald
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Vi dro dit etter å ha lest anmeldelser. 5 stk og alle bestilte pizza. Pizzaen var god på smak, men forsvarte ikke prisen. Ca 200 kr for en enmanspizza. Den italienske hadde veldig «soggy» og seig bunn. Litt understrekt. I tillegg spiste vi ute siden vi hadde med hund. Det er jo ikke restaurantens skyld, men uteområdet var dårlig egnet og rett ved en trafikkert veg.

Takk, espengp

Reisende som så på Pizzanini, så også på

Hamar, Hamar kommune
Hamar, Hamar kommune

Har du vært i Pizzanini? Del dine erfaringer!