“God mat”
Anmeldelse av Steaks&Ribs - STENGT

Steaks&Ribs
Kjøkken: Amerikansk, Fra sørvestre USA, Søramerikansk, Steakhouse, Indiansk
Anmeldt 6. november 2018

God mat i hyggelig miljø til fornuftig priser, Rent og pent og hyggelig personale. Hyggelig sted og kose seg med god mat og godt i glasset.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, DragracerNorway

2024 av 94 anmeldelser

Anmeldt 15. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var 7 venner som gikk for å spise middag her.Da vi hadde bestilt, ventet vi først veldig lenge på drikken, deretter måtte vi vente ekstremt lenge på maten .Det tok 45 minutter før vi mat, og det er etter min mening alt for lenge.Maten smakte helt greit.Jeg vil imidlertid si at hun som serverte oss var veldig hyggelig og gjorde det hun kunne, men nok hadde alt for mye å gjøre da hun tilsynelatende var alene ( på en lørdags kveld,med mange gjester ).Vi har vært her før og vært fornøyde, men denne gangen holdt det ikke mål .

Takk, Badeanna
Anmeldt 17. mai 2018 via mobile enheter

Maten var kjedelig, til dels smakløs og lite spennende. Seig biff. Servicen var grei, men kaffen ble glemt på dessertbestillingen. Får litt samlebånds-følelse, men det er kanskje en del av konseptet?

Dato for besøk: mai 2018
Takk, kleteng
Anmeldt 1. mai 2018

Usikker på hvor mange år de har hatt samme menyen, men det begynner å bli noen. Gode Biff menyer, men forskjellig tilbehør og smak. Betjeningen er også mennesker, så de er ikke like imøtekommende hver gang vi er der, men alt i alt gjør de en greit jobb.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Petter D
Anmeldt 14. april 2018 via mobile enheter

Rett og slett elendig service. Mangler serviceinnstillling og maten var kjedelig. Kyllingfileten jeg bestilte var tørr. Sausen skulle være chilibearnaise. Den var helt lik sausen som mannen min fikk som var en tynn bearnaise. Spurte kelneren som virket uengasjert og manglet kunnskap om menyen. Han skulle spørre kokken! Vi fikk aldri beklagelse eller beskjed om hvorfor det det manglet chili i sausen. Takk for oss. Kommer aldri igjen!

Dato for besøk: april 2018
Takk, Hege999

Reisende som så på Steaks&Ribs, så også på