“Fantastisk Mat 🤩 og Service til oss feriegjester.”
Anmeldelse av Steaks&Ribs

Steaks&Ribs
Vurdert som nr. 19 av 52 Restauranter i Hamar
Kjøkken: Amerikansk, Fra sørvestre USA, Søramerikansk, Steakhouse, Indiansk
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Vi fikk fantastisk god mat. Topp kvalitet og god kombinasjon....grønnsaker,kjøtt,saus m.m
Sparerips medgift tilbehør biff kjøtt i biter med grønnsakerog scampi med salat
Desserten ble feil i forhold til det vi bestilte. Vi er ikke vanskelig, tok det vi fikk. Himmelsk god dessert. Brownie med is,krem og eple❣️❣️❣️

Det var så bra alt sammen, prisen er det ikke noe å si på heller.

Servicen var super❣️

Kommer gjerne tilbake.

Takk, hegeb_eb
rogerblikkberget, Byrå/konsulent på Steaks&Ribs, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2020

Tusen takk for fine ord Hege!

Anmeldt 15. februar 2020 via mobile enheter

Fornøyd med maten her ved flere anledninger tidligere, men denne gangen var bare begredelig. Ble som tidligere møtt av en sur og bitter servitør og bestilte en Texas-grilltallerken som minnet mer om en restemiddag fra helgen før med halvstekt kjøttpølse (??), kylling med ettersmak av plastikk og coleslawsalat som både smakte og luktet plastelina. Hvordan er dette mulig?

Dato for besøk: februar 2020
Takk, 417liffern
Anmeldt 2. februar 2020 via mobile enheter

Helt ok+ restaurant. Var en forsamling på 10 stk. Alle bestilte medium stekt biff, alle fikk forskjellig stekt. Min var desidert well done, så det var meget skuffende. Ellers god rett, gode smaker og tilbehør.

1  Takk, Fredeflu
Anmeldt 26. januar 2020 via mobile enheter

En stor opptur å besøke denne restauranten. Vi var fem stk ag alle fikk en særs mør biff, stekt akkurat riktig i forhold til våre ønsker. God service.

1  Takk, Ingen99
Anmeldt 14. januar 2020

Besøkte denne restauranten med noen venner, og bestilte en rett som inkluderte fløtegratinerte poteter, som i forhold til mengden utgjorde nærmere halvparten av retten. De smakløse potetene ankom imidlertid lenge etter resten av maten, og på dette tidspunktet var jeg nesten ferdig med å spise. Jeg hevdet da vi skulle betale at de kunne gi meg et avslag i prisen siden potetene ankom så sent, og servitøren svarte at kanskje jeg hadde spist for fort siden denne situasjonen hadde oppstått. Jeg sa at uansett så betaler jeg for et måltid som skal ankomme i sin helhet omtrent samtidig, ikke oppstykket, og at jeg i så måte ikke hadde fått det jeg skulle betale for - en går jo ikke på restaurant bare for maten, men også for opplevelsen, som nå var svært mye dårligere enn ventet. Servitøren påpekte at jeg hadde jo likevel spist det meste av potetene etter de kom, så slik sett burde jeg jo betale full pris, hvorpå jeg retorisk spurte om de liksom skulle gått og servert potetene til noen andre etter først å ha vært sene til å servere meg; det er også uansett ikke som at jeg blir mindre sulten og ikke vil ha potetene likevel av det at jeg har ventet ekstra lenge. Servitøren innrømmet at det var for så vidt noen på kjøkkenet som hadde glemt å gjøre klart potetene, og ansvarshavende landet på å gi meg 27 kroner og 90 øre i rabatt (10 prosent av prisen på retten). I det hele en opplevelse av en nedlatende holdning fra betjeningens side og ikke noe som fristet til å komme tilbake.

1  Takk, sondre_2020

Reisende som så på Steaks&Ribs, så også på

Hamar, Hamar kommune
Hamar, Hamar kommune

Har du vært i Steaks&Ribs? Del dine erfaringer!