“Moderne”
Anmeldelse av Triangel Cafe

Triangel Cafe
Vurdert som nr. 19 av 64 Restauranter i Hamar
Anmeldt 9. januar 2018

Stilrent og moderne. Maten er like stilren som lokalene. Meget godt, men kunne fått fremhevet noen av ingridiensene i maten.

Takk, Cecilie D

Anmeldt 23. august 2017 via mobile enheter

Både rundstykkene og kakene du får servert her er fantastiske. Selv om lokalet ikke er så koselig og cafévennlig, er det absolutt verdt å dra hit for smaken sin skyld!

1  Takk, Kristine Sandbe... W
Anmeldt 5. desember 2016

Spiste lunsj sammen med noen kollegaer - og det angrer vi ikke på. Veldig god Hamburger her. Vi måtte selvfølgelig prøve en kake også. Og det var fantastisk godt. En liten kafe med God service og hyggelig betjening. Anbefales.

1  Takk, OJB
Anmeldt 2. november 2016 via mobile enheter

Godt, trivelig - atmosfære som er behagelig! Americano - og lunsj - smakfullt godt og du ser det er håndverk. Høye hjemmebakte kaker med nydelige smaker eller suppe nå som vinteren setter inn. Triangel Cafe er stedet - stedet hvor det er gode smaker og atmosfære!

Takk, Oddrun Merete S
Anmeldt 22. april 2016

Triangelen Cafe har helt nydelige kaker, og et godt utvalg. Jeg spiste gulrotkake og denne var veldig smakfull og saftig. Så vidt jeg vet skal det også være god mat her :-) Fine lokaler i gågata på Hamar.

Takk, Lillemork

Reisende som så på Triangel Cafe, så også på

Hamar, Hamar kommune

Har du vært i Triangel Cafe? Del dine erfaringer!