Agoda.com
Orbitz.com
Travelocity
Anmeldt 14. januar 2021

Jeg bodde der i fjor høst i forbindelse med forretning på Hamar.
Rent og pent. Veldig hyggelige ansatte som gjorde oppholdet veldig bra.
Fin leilighet. Fornuftige priser. Kan absolutt anbefales til alt fra familier til forretning.
Rett og slett usedvanlig rent, og det er jo viktig i disse tider !

Romtips: Hjørneleilighet var veldig bra.
Dato for oppholdet: november 2020
1  Takk, Trond S
Anmeldt 6. januar 2020 via mobile enheter

Ligger rett ved Vikingskipet og ca 15min gange fra sentrum.
Hyggelige ansatte.
Rene rom/leilighet som er enkelt men bra innredet.
Grei frokost med helt Ok utvalg.
Hyggelige priser er det også.
Parkering rett på utsiden.

Dato for oppholdet: januar 2020
1  Takk, Adventures67
Anmeldt 7. september 2019 via mobile enheter

Dette vandrerhjemmet anbefales på det varmeste hvis man skal ha overnatting i Hamar til en grei pris. Rommene er små, men praktisk møblerte. Rent, ryddig og gode senger. Betjeningen er også veldig hjelpsomme og serviceinnstilt! God frokost!
Fem stjerner fra meg!

Dato for oppholdet: september 2019
Reisetype: Reiste alene
Takk, Line A
Anmeldt 27. mai 2019 via mobile enheter

Så positivt overrasket over dette hotellet.

* God Beliggenhet
* Utsikt mot Vikingskipet
* komfortable Senger
* God pris
* Hyggelig Personale
* Utmerket frokost
* Stille og Rolig
* Rent og Pent

Dette falt helt innafor, for min smak.
Kommer definitivt tilbake.

Dato for oppholdet: mars 2019
1  Takk, Juliekittelsen
Anmeldt 14. april 2018 via mobile enheter

Fantastisk plass og veldig hos service fra en meget hyggelig betjening !!!! Så rene rom! Veldig god mat til en billig penge! Veldig grei gangavstand til Hamar sentrum - 15 minutt og kun et steinkast fra Vikingskipet. Anbefales på det varmeste

Dato for oppholdet: april 2018
1  Takk, eldbj_rgn