“Byens beste service og mat!”
Anmeldelse av La Perla

La Perla
Vurdert som nr. 2 av 68 Restauranter i Hamar
Kjøkken: Tyrkisk
Anmeldt 4. september 2019 via mobile enheter

Kjempe koselig restaurant med fantastisk god mat og kjempe trivelige betjening. Har vært der mange ganger siden jeg flyttet til Hamar.Har også feiret min sønns konfirmasjon her. Her kan du komme som du er...uansett blir en godt mottatt og tatt vare på av disse hyggelige guttene

Dato for besøk: september 2019
Takk, anmewe

Anmeldt 3. september 2019 via mobile enheter

Var innom en søndag. Masse folk så det tok litt tid før vi ble ekspedert.
Bestilte pizza.
Men maten kom fort og det smakte godt.

Dette er ingen restaurant der du opplever noen spesiell atmosfære men maten er både god og rimelig.

Forvent litt støy om det er mye folk der.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, thomasaL1740PR
Anmeldt 13. august 2019

Fikk restauranten anbefalt og prøvde den derfor ut. Ble overrasket over beliggenhet, da den ikke er særlig trivelig i et kjøpesenter. Men, skinnet bedrar og vi ble servert nydelig mat med fantastisk service! Vil spesielt trekke fram det hjemmelagde brødet til maten. Fikk til og med mer brød i en pose da vi dro. Dette stedet anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, MarkusH1204
Anmeldt 7. august 2019 via mobile enheter

God service, rask servering, god mat. Rimelige priser gjør at det også er enklere å bestille take away.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Kloken78
Anmeldt 26. juli 2019

Googlet «God pizza i Hamar» og kom over La Perla. Opplevde en en varmhjerta gjeng som jobba der. Og pizzaen oss fekk var Fantastisk god! Begge ungane spiste godt.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, GunhildKRoald

Reisende som så på La Perla, så også på

Hamar, Hamar kommune
Hamar, Hamar kommune

Har du vært i La Perla? Del dine erfaringer!