“Dette var på alle måter topp”
Anmeldelse av La Perla

La Perla
Vurdert som nr. 3 av 58 Restauranter i Hamar
Kjøkken: Tyrkisk
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Restauranten ligger på Storhamar, litt vest for Hamar sentrum. Da vi kom dit var det fullt der,men det tok ikke lang tid før effektive og serviceinnstilte servitører hadde ryddet plass til oss. Selv om det der var mange mennesker der, så fikk vi raskt bestilt og det tok kort tid til maten ble servert. Og biffene vi bestilte smakte fantastisk og var perfekt stekt. Alt i alt en topp opplevelse, både i forhold til service, pris og mat. Anbefales på det sterkeste

2  Takk, TomHarald

Anmeldt 29. november 2020 via mobile enheter

Ypperlig mat til meget rimelige priser. Best av alt er likevel den fantastisk gode kundebehandlingen du opplever på La Perla. Her kan du spise flere ganger i uka.

Dato for besøk: november 2020
2  Takk, Oeholtet
Anmeldt 20. oktober 2020 via mobile enheter

Nydelig mat og hyggelig betjening! Biffen var 10/10. Nyyydelig salat og uslåelig pizza! Fortjener all skryt! Verdt besøk:)

Dato for besøk: oktober 2020
2  Takk, lisame1234
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Fantastisk hyggelig betjening og god mat til god pris. Avslappet atmosfære. Hamars triveligste spisested!

2  Takk, 422toreb
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Store porsjoner og smakløs mat. Det et alt for mange retter på menyen, så det sier seg selv at de ikke klarer å levere god mat.

Dato for besøk: mai 2020
Takk, 864maritas

Reisende som så på La Perla, så også på

Har du vært i La Perla? Del dine erfaringer!