“Helseskadelig mat”
Anmeldelse av Kai & Mattis Cafe

Kai & Mattis Cafe
Vurdert som nr. 1 av 2 Dessert i Hamar
Kjøkken: Kafé
Beskrivelse: En unik kafé i gågata i hamar med en fantastisk atmosfære med hjemmelagde lunsjretter og kaker.
Anmeldt 1. august 2020

Karbonadene er laget av nesten bare medister og var direkte smakløse, karbondene og eggene badet i vegetabilsk fett. Det var et fettlag på tallerken etter måltidet,som ga avsmak. Mannen min ble direkte kvalm etter e måltidet på grunn av mengden fett. Kyllingsalat var direkte smakløs, det eneste som ble spist opp var brødet. Pastasalat som min datter smakte på var alt for søt og salt på samme tid. At måltidet kostet over 700 kroner, er ikke til å tro. Det var ingen av oss som spiste opp maten, da det ikke smakte.

Dato for besøk: august 2020
Takk, 481jeanettek

Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Vi skulle bare ha en kort pause med et glass vin for å hvile trette bein. Og det var ypperlig. God, perlende rosévin servert i nydelige glass.
Riktignok tok serveringen tid siden innehaveren skulle fortelle historier til hver og en av gjestene. Jammen godt at historiene da var gode.
Stedet anbefales.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, 403hannes
Anmeldt 15. juni 2020 via mobile enheter

Utrolig god mat og deilige kaker! Store porsjoner. Det er den beste kaken jeg har smakt på lenge! Veldig hyggelig og serviceinnstilt betjening. Jeg kommer med glede igjen!

Dato for besøk: mai 2020
1  Takk, Marte97sa
Anmeldt 12. februar 2020

Min kone og jeg hadde vært i et møte i dag på Hamar og var på utkikk etter en litt sen lunsj. De fleste steder var stengt, og det er veldig viktig i Norge. Å ha stengt når folk vil spise.
Så fant vi dette stedet. Mye historie i veggene her. Rikholdig meny, hjemmelaget mat god service. Kan trygt anbefales.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, Trond S
Anmeldt 11. februar 2020 via mobile enheter

Hamars beste sted å gå om man er ute etter kaker og kaffe. Herlig personell og trivelig atmosfære. Så populært lunsjsted at det kan bli trangt om plassen.

Dato for besøk: januar 2020
Takk, 677_ysteins

Reisende som så på Kai & Mattis Cafe, så også på

Hamar, Hamar kommune
Hamar, Hamar kommune

Har du vært i Kai & Mattis Cafe? Del dine erfaringer!