“God mat og flotte lokaler. Noen rare opplevelser med uteserveringen”
Anmeldelse av Basarene

Basarene
Vurdert som nr. 8 av 65 Restauranter i Hamar
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: Velkommen til oss. Basarene er en møteplass for alle, hvor du kan ta deg en kopp kaffe, spise lunch, eller nyte en hyggelig middag. På kvelden kan du komme og nyte noe godt i fra baren vår. Vi har eget microbryggeri i kjellerenw og et par rom som er egnet for møter eller matservering i skjermede omgivelser. I tillegg har vi en stor uteservering som benyttes i sommerhalvåret.
Anmeldt 25. januar 2018

Her har jeg vært flere ganger, både jobb og privat. Har spist både lunsj og middag. Lokalene er veldig fine og jeg har fått servert mange veldig bra måltider her. Det som trekker litt ned er at vi innimellom har vært frustrert over uteserveringen. Enkelte ganger har vi ikke fått servert mat der i det hele tatt og andre ganger en veldig redusert meny. På fine sommerkvelder vil vi selvfølgelig spise utendørs.

Takk, Hotellboer

Anmeldt 23. desember 2017

En stund siden sist, men denne gangen var anledningen førjulskos. Vi ankom i overgangen mellom lunsj og middag, men fikk all ønsket oppmerksomhet og tok et glass mens kjøkkenet klargjorde for middag. Det fungerte perfekt. Det samme gjorde maten, and som confit og stekt andebryst. Deilig tilbehør og saus fikk følge av en god rødvin. Når også desserten var flott, er det bare å konstatere at Basarene holder stilen.
Servicen var både vennlig og oppmerksom slik vi alltid har opplevd den.

Takk, GiroNorway
Anmeldt 5. november 2017 via mobile enheter

Lokalet er Hamars flotteste!! Maten var god, burgeren hadde masse god smak også i tillegg delikat ut. Manglet bare det lille ekstra.
Det negative er servicen, typisk Hedmarks, treigt. Gjester som kom etter oss ble både servert vann før oss og fikk bestille før. På service mangler det mye.

Takk, Bernt_A_T
Anmeldt 4. november 2017 via mobile enheter

For en suveren velkomst. Interessert i kunden. Finne løsninger. Avklare rammer og finne bord. Suveren kunnskap om maten og super anbefaling av vin. Nydelig sted, rent, behagelig, kult og atmosfære. Betjening gen flørter med hverandre og humøret smitter over tilalle gjestene. Ulike folk i personalet følger deg opp med «hvordan smaker det?»...»kan jeg hjelpe deg med noe?».

Dette er proft og svært bra.

Så: maten? Nydelig.

Anbefales

1  Takk, Lage Thune M
Anmeldt 14. oktober 2017 via mobile enheter

Nydelig mat, kunnskapsrik og hyggelig betjening. Dette alene er verd kjøreturen fra Oslo. Kommer gjerne igjen!

Takk, Anne-Marie S

Reisende som så på Basarene, så også på

Hamar, Hamar kommune
Hamar, Hamar kommune

Har du vært i Basarene? Del dine erfaringer!