“Bra mat men hva var det med servitøren?”
Anmeldelse av Basarene

Basarene
Vurdert som nr. 7 av 64 Restauranter i Hamar
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: Velkommen til oss. Basarene er en møteplass for alle, hvor du kan ta deg en kopp kaffe, spise lunch, eller nyte en hyggelig middag. På kvelden kan du komme og nyte noe godt i fra baren vår. Vi har eget microbryggeri i kjellerenw og et par rom som er egnet for møter eller matservering i skjermede omgivelser. I tillegg har vi en stor uteservering som benyttes i sommerhalvåret.
Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Fra vi kom til vi gikk reagerte vi på en mannlig servitør som var over-positiv og kastet ut superlativer og kommentarer som ble alt for mye. Spesielt da samme kommentarer ble sagt til alle gjester.
Da jeg spurte om okse-kjaken som lokaler meg var det eneste negative - for de var det ikke noe poeng å bestille da den retten var skikkelig dårlig..
Menyen som lå på hjemmesiden stemte ikke da den var lagt ut for tidlig.
Men maten var god!

Takk, JensChristian

Anmeldt 30. april 2018 via mobile enheter

Anbefales. Mange forskjellige retter, smakfullt og delikat. Konsept som de har siste lørdagen i hver måned.

Takk, Tonje Aas-Eng M
Anmeldt 14. april 2018

Maten og servicen var langt under det en kunne forvente. Maten var dårlig, blant annet var tilbehøret kaldt, og biffen var dårlig mørnet og ujevnt stekt. Biffkniver måtte vi spørre etter. Vi hadde tre ulike servitører, som var lite samkjørte. Nå gir vi ikke Basarene flere sjanser.

Takk, annesigne728
Anmeldt 10. mars 2018 via mobile enheter

Spiste deilig middag her. God biff, med gode smaker og råvarer. Biffen kunne vært litt mørere, men smakte godt. Veldig hyggelig sted og bra service.

Takk, Ida Kristine B
Anmeldt 7. mars 2018 via mobile enheter

Vi valgte en smaksmeny med vinpakke.

Forrett: Sjøkreps suppe som var så salt at den var nærmest uspiselig.
Forrett 2: Stekt Kamskjell med tilbehør som ikke smakte noe.
Hovedrett 1: Torskeloin , fisken var god men det var ikke noe av tilbehøret som tilførte retten noe. Vinen til den retten var en uheldig kombinasjon
Hovedrett 2: Biff som var kveldens høydepunkt da kjøttet var veldig bra. Tilbehøret var tildels usmakelig med unntak av sausen som smakte alt for mye. Dessert: Creme brulee med brent smak .

Jeg skjønner ikke hva som har skjedd her. Vi har vært her ved flere anledninger og har hatt mange gode matopplevelser med nydelig balanserte og spennende smaker.

Oppsummert: Personalet er veldig hyggelige, omgivelsene er veldig bra men maten var skikkelig dårlig. Håper at det var noen som hadde en dårlig dag på jobben!

Takk, Anjo1209

Reisende som så på Basarene, så også på

Hamar, Hamar kommune
Hamar, Hamar kommune

Har du vært i Basarene? Del dine erfaringer!