“Flotte lokaler, dessverre trist mat”
Anmeldelse av Basarene

Basarene
Vurdert som nr. 8 av 66 Restauranter i Hamar
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: Velkommen til oss. Basarene er en møteplass for alle, hvor du kan ta deg en kopp kaffe, spise lunch, eller nyte en hyggelig middag. På kvelden kan du komme og nyte noe godt i fra baren vår. Vi har eget microbryggeri i kjellerenw og et par rom som er egnet for møter eller matservering i skjermede omgivelser. I tillegg har vi en stor uteservering som benyttes i sommerhalvåret.
Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Spiste lunsj en lørdag tidlig i november. Kjempeflotte lokaler ga forventninger til maten som dessverre ikke ble oppfylt. Menyen var allerede Julemeny. En kort meny med pizza, dagens suppe, dagens pai, en focaccia med ribbe, hamburger og en juletallerken. Med en begrenset meny forventes også gode råvarer og tilberedning. Pizzaen var Ok. Paien var derimot en kjedelig sak med alt for salt kjøttdeig i og noen hermetiske bønner til fyll og et massivt ostelokk, salaten til var enda tristere med litt grønn salat, noen biter agurk og paprika og en skive tomat .. ingen dressing. Ingen spurte noen gang om maten smakte ellers hyggelig personale . En pizza , en pai og to brus til kr500. Damene på nabobordet lette etter ribbebitene på sine focacciaer.

1  Takk, Christine71w

Anmeldt 22. oktober 2018 via mobile enheter

Kom tidlig. Lite folk i restauranten. Virket ikke som de ønsket flere heller. Utrolig dårlig service. Fikk ikke tilbehøret til maten som sto på menyen. Maten var smakløs, bortsett fra laksen som smakte tran...

Takk, 709brittb
Anmeldt 29. september 2018

Bra mat, godt med oppmerksomhet når vi kom. Ventet i nesten en time før maten var på bordet. Forrige gang rakk vi ikke desserten, vi måtte gå for å rekke konsert. Servicen ellers er bra, maten er bra, men det går ikke å la gjestene vente så lenge.

Takk, torl293
Anmeldt 21. september 2018 via mobile enheter

Basarene er Hamars beste restaurant! Et lokale som er veldig stilig og skaper forventninger. Dette er en av byens eldste bygninger. Vi spiste piggvar og indrefilet av okse. Perfekt tilberedt. En nydelig hvit burgunder og en Barolo var meget god drikke til. Du blir alltid godt mottatt av servitørene. Denne kvelden var intet unntak. Pannacotta og is var en fin avslutning på en flott kveld.

Takk, CarstenB262
Anmeldt 17. september 2018 via mobile enheter

Ifm en fotballturnering på Hamar hadde vi bestilt bord en kveld. Veldig hyggelige ansatte og vi fikk raskt bestilt mat og drikke. Utrolig flotte lokaler. Et par uheldige episoder bidrar til at det ikke blir toppscore men utover det var alle fornøyd med mat og drikke. De ansatte gjorde alt for å rydde opp slik at alle var fornøyd. Forretten med krabbe var himmelsk god og Lammecurre og biff var fantastisk.

1  Takk, kaih80

Reisende som så på Basarene, så også på

Hamar, Hamar kommune
Hamar, Hamar kommune

Har du vært i Basarene? Del dine erfaringer!