“Utsøkt smaker og god atmosfære”
Anmeldelse av Basarene

Basarene
Vurdert som nr. 7 av 52 Restauranter i Hamar
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: Velkommen til oss. Basarene er en møteplass for alle, hvor du kan ta deg en kopp kaffe, spise lunch, eller nyte en hyggelig middag. På kvelden kan du komme og nyte noe godt i fra baren vår. Vi har eget microbryggeri i kjellerenw og et par rom som er egnet for møter eller matservering i skjermede omgivelser. I tillegg har vi en stor uteservering som benyttes i sommerhalvåret.
Anmeldt 5. desember 2018 via mobile enheter

Vi var en gjeng fra jobben som feiret med en felles middag. Virkelig en flott restaurant med god atmosfære. Litt liten oppmerksomhet fra servitør ved ankomst, men maten overgår dette. Fantastisk! Gode smaker, ser godt ut også. Jeg anbefaler restauranten som en av de neste på Hamar.

Takk, Trond P

Anmeldt 22. november 2018 via mobile enheter

Maten var god den, men service var så som så. Skal ikke være nødvendig å gå for å spørre om å få bestille mat. Vente 45 minutter på å få betalt etter at jeg har spurt om å få regningen? Det er for dårlig.

Takk, Road482148
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

God atmosfære, nydelig mat og hyggelig personale. Vi spiste lutefisk her, og det var en av de beste, og vi har prøvd mange av de mest kjente i Oslo mm.
Ekte hjemmelaget ertestuing og god fisk.
Denne gangen hadde de annet enn hjemmebrygget øl, det var også et pluss.

Takk, LinnK712
Anmeldt 17. november 2018

Jeg tok med meg min kjære fru ned på Basarene for å spise middag grunnet hennes bursdag og det ble _meget_ vellykket. Etter første biten av forretten ble vi sittende å stirre på hverandre i overraskelse av at det var så godt. Smaks sammensetningene var helt "on point". Vi fikk lyst til å spise oss mette på en større porsjon av forrett.

Hovedretten kom ikke lenge etter at forretten var ryddet bort, å det var attraktivt både på lukt og utseende. Nok en gang fikk smaksløkene noe å jobbe med, det eksploderte i munnen av gode smaker, både hver for seg og blandet.

Desserten var også meget god. Jeg er egentlig ikke en dessert-person, men dette syntes jeg var godt.

Vi spiste:

Forrett: Varmrøkt Reinsdyrhjerte
Hovedrett: Juleribbe
Dessert: Creme Brulee

Forretten var det absolutt ikke noe å klage på. Hovedretten hadde hva jeg følte var litt seig svor, men det kan være noe med hva jeg er vant med, den var ikke rå, det var krisp men samtidig litt ekstra å tygge på. Uansett, meget godt. Desserten var meget god på smak, og ellers ikke noe å klage på.

Personalet gjorde en god jobb med å sørge for at vi hadde drikke, og at det ikke var noe vi ventet på.

Takk, Vegard E
Anmeldt 13. november 2018 via mobile enheter

Spiste lunsj en lørdag tidlig i november. Kjempeflotte lokaler ga forventninger til maten som dessverre ikke ble oppfylt. Menyen var allerede Julemeny. En kort meny med pizza, dagens suppe, dagens pai, en focaccia med ribbe, hamburger og en juletallerken. Med en begrenset meny forventes også gode råvarer og tilberedning. Pizzaen var Ok. Paien var derimot en kjedelig sak med alt for salt kjøttdeig i og noen hermetiske bønner til fyll og et massivt ostelokk, salaten til var enda tristere med litt grønn salat, noen biter agurk og paprika og en skive tomat .. ingen dressing. Ingen spurte noen gang om maten smakte ellers hyggelig personale . En pizza , en pai og to brus til kr500. Damene på nabobordet lette etter ribbebitene på sine focacciaer.

2  Takk, Christine71w

Reisende som så på Basarene, så også på

Hamar, Hamar kommune
Hamar, Hamar kommune

Har du vært i Basarene? Del dine erfaringer!