“Kommer ikke tilbake hit”
Anmeldelse av Basarene

Basarene
Vurdert som nr. 9 av 69 Restauranter i Hamar
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Reservater
Beskrivelse: Velkommen til oss. Basarene er en møteplass for alle, hvor du kan ta deg en kopp kaffe, spise lunch, eller nyte en hyggelig middag. På kvelden kan du komme og nyte noe godt i fra baren vår. Vi har eget microbryggeri i kjellerenw og et par rom som er egnet for møter eller matservering i skjermede omgivelser. I tillegg har vi en stor uteservering som benyttes i sommerhalvåret.
Anmeldt 4. september 2019

Det er mulig denne restauranten var bra en gang, men vår opplevelse ble så elendig at jeg så meg om etter skjult kamera! Servitørene er uerfarne og uprofesjonelle, og servicen er ekstremt treg. Vi ventet over en time på hovedretten, og deretter tre kvarter på desserten. Entrecôten var seig og blodig, ingen spurte hvordan vi ville ha den tilberedt. Fisken var kald da den endelig kom. De klarte ikke å time rettene til selskapet, så da noen var ferdig med sin hovedrett fikk de andre sin mat! Langt om lenge ble bordet ryddet, og etterhvert kom de med et fat med kaffekopper i forskjellige størrelser. Et kvarter senere kom det en meget ung servitør og spurte om vi ville ha melk eller sukker i kaffen vi selvsagt hadde drukket opp! Da desserten endelig kom visste ikke servitøren hva som ble servert til dessert til hovedrettene, og måtte gå tilbake til kjøkkenet for å spørre om hvilken dessert som hørte med til hvilken meny. To ganger klarte servitørene å «glemme» og servere hovedrett og dessert til en i selskapet, som måtte gå ut til kjøkkenet og spørre etter maten sin. Det hele ble tilslutt en parodi på en restaurant. Dyrt og dårlig!

Dato for besøk: september 2019
Takk, Andrine70

Anmeldt 4. september 2019

Her er det ikke mye positivt å skrive om. Vi ventet over en time på maten, som ikke kom samtidig, vi spiste igrunn hver for oss! Kelneren glemte maten til en i selskapet, så hun måtte gå ut til kjøkkenet og spørre etter biffen sin. Kjøttet var svært seigt, nesten umulig å skjære i og fisken var kald da den endelig kom på bordet. De ansatte her er uerfarne, unge og servicen blir deretter. Etter hovedretten (det tok en evighet før de ryddet bordet) ble vi sittende i enda tre kvarter og vente på desserten. Den unge servitøren kunne ikke redegjøre for hva desserten var, og mente vi hadde fått to menyvalg, noe vi ikke hadde hørt noe om før etter hovedretten. Når de i tillegg tar 139 Kr for under et halvt glass vin, blir hele opplevelsen bare kjip og provoserende. Uprofesjonelt, dårlig mat og ekstremt treg service.

Dato for besøk: september 2019
Takk, VirginiaOslo
Anmeldt 29. august 2019 via mobile enheter

I forbindelse med besøk, ønsket vi å ta med noen venner ut på lunsj, en lørdag i august. Meget begrenset lunsjmeny. Vi ble servert av en medarbeider som kunne jobben sin, de som tok over for vedkommende kunne det ikke.

Dato for besøk: august 2019
Takk, eriktszabo
Anmeldt 17. august 2019 via mobile enheter

Spiste her sammen med familien. Noen av oss hadde kveite, og var svært fornøyde med den. Godt utvalg av øl, spennende med lokalprodusert. Vi hadde fire forskjellige servitører, det var litt rart, men alle var veldig hyggelige og hjelpsomme.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, RikkeAPM
Anmeldt 5. august 2019 via mobile enheter

Basarene er et fantastisk hyggelig spisested både sommer (hyggelig bakgård) og vinter. Menyen varierer ut fra årstid, med gode og ofte kortreiste råvarer. Anbefales!!

Dato for besøk: august 2019
Takk, 165ritah

Reisende som så på Basarene, så også på

Hamar, Hamar kommune
Hamar, Hamar kommune

Har du vært i Basarene? Del dine erfaringer!