“Ikke som forventet!”
Anmeldelse av Basarene - STENGT

Basarene
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: Velkommen til oss. Basarene er en møteplass for alle, hvor du kan ta deg en kopp kaffe, spise lunch, eller nyte en hyggelig middag. På kvelden kan du komme og nyte noe godt i fra baren vår. Vi har eget microbryggeri i kjellerenw og et par rom som er egnet for møter eller matservering i skjermede omgivelser. I tillegg har vi en stor uteservering som benyttes i sommerhalvåret.
Anmeldt 17. august 2020 via mobile enheter

Vi bestilte bord på Basarene til 18.30 lørdag kveld, da vi hadde gledet oss til en sjelden kveld ute. Ba i bestilling spesifikt om å få sitte ute. Fikk ingen beskjed om at de ikke tok bestillinger til bakgården.
De hadde ikke pizzaer eller spareribs på menyen. Ikke hadde de Talas øl heller, så mye manglet tidlig på kvelden. Fikk etterhvert bord ute og en god vin og hovedrett, men starten på kvelden ble ikke som vi tenkte oss. Serviceinnstilte kelnere

Takk, Silje G

Anmeldt 12. august 2020

Rask og hyggelig servering. Deilig og spennende mat og en vinliste perfekt sammensatt til maten.
Gode hvitviner hensetter oss til viner servert ved Genèvesjøen ! Nam!

Takk, 108madsh
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Reserverte bord til de åpnet. Ble raskt møtt av en hyggelig servitør og vi fikk sitte hvor vi ville. Vi plasserte oss ute i bakgården. Koselig atmosfære og god plass. Vi bestilte blåskjell og pizza. Maten kom etter ca. 30 minutter og smakte helt nydelig! Til å være lunsjretter var det veldig store porsjoner og til en helt grei pris. Vi var veldig fornøyde med alt!

Takk, kinfl
Anmeldt 16. juli 2020

Vi hadde 2 timer i Hamar og stakk innom Basarene for lunsj. Vi hadde dagens suppe, som var blomkål- og brokkolisuppe med laks og posjert egg. Suppen fikk følge med godt brød. Maten var nydelig, og en blid og hyggelig servitør bidro til en positiv opplevelse. Kommer gjerne tilbake hit!

Takk, Sissel W
Anmeldt 13. desember 2019 via mobile enheter

Vi spiste julemat der og ble godt ivaretatt av hyggelig og hjelpsom kelner, god service altså. Vi hadde litt forskjellig mat og alle var fornøyde. Flere av oss hadde and og den var god, men manglet nok det lille ekstra synes jeg. Det var ikke spennende og presentasjonen var litt tam. Fordi prisnivået er ganske høyt, blir forventningene tilsvarende. Dessertene var gode, vi spiste ost og creme brule med pepperkake, heller ikke veldig spennende, men som sagt, godt. Hadde nok forventet noe mer av maten. Servicen var imidlertid upåklagelig.

Dato for besøk: desember 2019
2  Takk, Masol1

Reisende som så på Basarene, så også på

Hamar, Hamar kommune
Hamar, Hamar kommune