“Rask og god mat”
Anmeldelse av Basarene - STENGT

Basarene
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: Velkommen til oss. Basarene er en møteplass for alle, hvor du kan ta deg en kopp kaffe, spise lunch, eller nyte en hyggelig middag. På kvelden kan du komme og nyte noe godt i fra baren vår. Vi har eget microbryggeri i kjellerenw og et par rom som er egnet for møter eller matservering i skjermede omgivelser. I tillegg har vi en stor uteservering som benyttes i sommerhalvåret.
Anmeldt 27. september 2020 via mobile enheter

Vi bestilte en 3 retter meny av andebryst, piggvar og Sjokolademousse. Maten kom raskt og alt smakte nydelig!

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, pernilled2014

Anmeldt 26. september 2020 via mobile enheter

Vi fikk bord 20.30 og første matrett 21.30. Smakfull fiskesuppe og deilig hjorterett. Vinmeny var godt tilpasset. Det var god stemning og hyggelig betjening. Ankepunktet er mangel på service.

Dato for besøk: september 2020
2  Takk, Struksnaes
Anmeldt 17. august 2020 via mobile enheter

Vi bestilte bord på Basarene til 18.30 lørdag kveld, da vi hadde gledet oss til en sjelden kveld ute. Ba i bestilling spesifikt om å få sitte ute. Fikk ingen beskjed om at de ikke tok bestillinger til bakgården.
De hadde ikke pizzaer eller spareribs på menyen. Ikke hadde de Talas øl heller, så mye manglet tidlig på kvelden. Fikk etterhvert bord ute og en god vin og hovedrett, men starten på kvelden ble ikke som vi tenkte oss. Serviceinnstilte kelnere

Takk, Silje G
Anmeldt 12. august 2020

Rask og hyggelig servering. Deilig og spennende mat og en vinliste perfekt sammensatt til maten.
Gode hvitviner hensetter oss til viner servert ved Genèvesjøen ! Nam!

Takk, 108madsh
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Reserverte bord til de åpnet. Ble raskt møtt av en hyggelig servitør og vi fikk sitte hvor vi ville. Vi plasserte oss ute i bakgården. Koselig atmosfære og god plass. Vi bestilte blåskjell og pizza. Maten kom etter ca. 30 minutter og smakte helt nydelig! Til å være lunsjretter var det veldig store porsjoner og til en helt grei pris. Vi var veldig fornøyde med alt!

Takk, kinfl

Reisende som så på Basarene, så også på

Hamar, Hamar kommune
Hamar, Hamar kommune