“Den deiligste maten og den hyggeligste bevertningen vi har opplevd”
Anmeldelse av Basarene - STENGT

Basarene
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: Velkommen til oss. Basarene er en møteplass for alle, hvor du kan ta deg en kopp kaffe, spise lunch, eller nyte en hyggelig middag. På kvelden kan du komme og nyte noe godt i fra baren vår. Vi har eget microbryggeri i kjellerenw og et par rom som er egnet for møter eller matservering i skjermede omgivelser. I tillegg har vi en stor uteservering som benyttes i sommerhalvåret.
Anmeldt 19. august 2021

TERNINGKAST 6 + begge kvelden. Tusen takk Lene for ypperlig service - gleder oss til å komme tilbake

Takk, V2577MRliseb

Anmeldt 20. juni 2021

Vi var 6 venner som besøkte Basarene 19.06.21. Kamskjell til forrett var god, fint varmebehandlet og smakte nydelig. Vi bestilte to forskjellige hovedretter - piggvar og ishavsrøye. Halvparten av selskapet uttalte spontant at deres hovedrett ikke var god nok. Opplevelsen av at komposisjonen var grøtete. Smakene fulgte konsistensen - ikke nyanserte gav ikke positiv opplevelse. Vanskelig å si annet enn at kjøkkenet bør sette seg ved skrivebordet, gå gjennom aktuelle oppskrifter og starte forfra. Dette er andre gangen jeg har besøkt Basarene med negativ matopplevelse. Stedet får allmenn positiv omtale i Hamar. Dette er så langt ikke min erfaring.

Takk, 895finnr
Anmeldt 16. februar 2021

En fredag ettermiddag i januar oppsøkte jeg Basarene for å spise middag. Restaurantens beliggenhet er veldig sentralt i Hamar. Lokalene er varme og innbydende. Mottakelsen var meget hyggelig og imøtekommende. Jeg lot meg fristende av en tradisjonell skreimiddag med lever og rogn og angrer ikke på valget. Utmerkede råvarer tilberedt på en feilfri måte. Det er ikke en fancy og avansert rett, men ujålete og delikat. Jeg ble dessuten meget begeistret over pistasjterten til dessert. Servitøren gav akkurat passe oppmerksomhet med sin tilstedeværelse.

Dato for besøk: januar 2021
1  Takk, Terje1968
Anmeldt 13. februar 2021

Midt i februar, sprengkald ute, og hyggelig inne. Hva er vel mer fristende enn tradisjonell skrei ,med lever og rogn, smørstekt gulrot og mandelpotet? Dette var isåfall litt annen tradisjon enn hva jeg ventet. Stekt lever, tørrstekt rogn og oppvarma potet, med litt overkokte gulrotbiter. Skreien flaket nesten... og bladpersillen var frisk. Det smakte olje av det meste. Pepper, løk og laurbær glimret med sitt fravær. Ingen grunn til å betale for runde nr 2. Jeg responderte på spørsmål om det smakte bra, at dette var uventet å få tørrstekt rogn og stekt lever i olje. " Men slik gjør vi det på Hamar" . Da var dialogen slutt.
Hyggelig omgivelser og skramlete musikk med fiskelukt til, vennlig personale forøvrig.

Dato for besøk: februar 2021
Takk, SiriS133
Anmeldt 20. desember 2020 via mobile enheter

Dette var virkelig en opplevelse! Fantastisk mat, gode viner og koselig atmosfære. Anbefales på det varmeste!

Dato for besøk: desember 2020
Takk, matsha72

Reisende som så på Basarene, så også på