“Ikke fornøyd”
Anmeldelse av B.B.Q Bistro - STENGT

B.B.Q Bistro
Kjøkken: Grill
Anmeldt 15. oktober 2017 via mobile enheter

Sto ikke til forventningene. Det var mer fettklumper enn kebabkjøtt og brusen var gått ut på dato. Kommer ikke tilbake

Takk, Yngvild S

Anmeldt 12. juli 2017 via mobile enheter

En av de bedre hamburgerne jeg har smakt! Blue bacon cheese! Smilende mennesker. Et sted vi bruker oftest mulig!

Takk, kjartans2014
Anmeldt 13. februar 2017

Lette etter et sted å spise i Hamar og sjekket anmeldelsene på Tripadvisor. Så at denne "bistroen" hadde gode anmeldelser og dro dit. Det var utrolig skuffende! Helt vanlig (og dårlig) gatekjøkkenmat, med smak av svidd fett og frityrolje. Det var riktig nok store porsjoner, men det var også alt. Lite oppmerksom service og mesteparten av det som sto på menyen hadde de ikke. Dette er et helt ordinært gatekjøkken og ikke noe mer. Kan ikke forvente så mye av maten da, men navnet lurte oss til å tro at dette var noe annet.

Takk, Beatrice_Smart
Anmeldt 23. november 2016

Utrolig gode burgere, og veldig mye mat i en porsjon, til en grei pris. tmosfæren er veldig gatekjøkken, men maten hever seg langt over dette. Betjeninger var også veldig hyggelig, og vi fikk maten fort. Megapluss for at de har Pepsi Max :)

Takk, Sofie G
Anmeldt 13. november 2016 via mobile enheter

Vi var 3 stykker som skulle spise her. Betjeningen var raskt på pletten og tok i mot bestillingene. Det var heller ingen problemer med å justere innholdet i rettene.
Vi bestilte Spareribs, Tacoburger og Ost/skinkesalat.
Spareribs'en var grei, men litt tam glaze. Kunne gjerne hatt litt mer krydder.
Tacoburgeren var kjempegod og saftig, med godt tilbehør. Dagens beste rett for vår del.
Salaten var dog en stor skuffelse. Osten og skinken var finkuttet pålegg som lå klumpvis. Selve salaten var nok posesalat, siden hadde de samme brune kantene og konsistens som de ferdigkuttede salatene du kjøper i kolonialbutikkene. Anbefales ikke.
Prisnivået var helt ok og betjeningen var blid og imøtekommende.

Takk, Kay M

Reisende som så på B.B.Q Bistro, så også på