Skummelt

Konseptet er genialt, men masse unger høye på sukker er ikke bra. Altfor varmt, lite sunt og... les mer

Anmeldt 17. september 2016
646erikm
Elverum kommune, Norge
Helt ok

Anmeldt 7. august 2015
Norgesmann
Hamar, Norge

Anmeldt 28. juli 2018

Tok med meg datteren min 28/07/18 til lekelandet... Etter 45 min måtte vi reise igjen!

Temperatur: Det var 25 grader ute... og ca 29 grader inne på lekelandet, uten noe form for sirkulasjon i luften. Barn og voksne som var aktive ble gjennomvåte av svette. Resten satt passive å prøvde å få i seg is og væske....

Luftkvalitet: 2. etasje ved ballbinger er det mye tepper... luktet veldig funky! minnet om sopp, eller mugg... og varmen gjorde ikke lukten noe bedre!

Renhold: Noe bedre renhold enn tidligere, men fremdeles mye skitt og ekkelt i og særlig rundt lekeapparatene og særlig lukt som kommer med varmen.

Vi og noen andre turte å klage, og fikk alle pengene tilbake. Ansatte er like fortvilet, og skylder på en gnien eier som ikke koster på det som trengs/ driter i hvordan ansatte og små barn har det! Selv med penger tilbake, var det bortkastet, tid og diesel!

Skyll heller pengene dine ned i do enn å besøke Lekeland1 Hamar, ungene vil uansett synes det er mer gøy!

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Sindre B
Anmeldt 17. april 2017 via mobile enheter

Fin plass og få ut energien på barna. 2 åringen vår storkosa seg og nektet å bli med hjem, vi kommer tilbake. Ypperlig når været er dårlig og det er vanskelig å være ute.

Dato for opplevelse: april 2017
2  Takk, bj_rnk_rek
Anmeldt 17. september 2016 via mobile enheter

Konseptet er genialt, men masse unger høye på sukker er ikke bra.
Altfor varmt, lite sunt og fornuftig å få kjøpt, og da man ikke får ha med egen mat og drikke er det håpløst.
Her kan man se hva sukker gjør med mange unger.
Det er polstret og skal være trygt, men har sett unger gå bananas og dytte, slå, sparke og tråkke på andre unger inne i anlegget. Og med foreldre som ikke ser egne barns oppførsel og et fraværende personale så anbefaler jeg ikke dette stedet.
Har vært innom andre tilsvarende steder og det er det samme der.

Dato for opplevelse: februar 2016
3  Takk, 646erikm
Anmeldt 7. august 2015 via mobile enheter

Det er kjempe gøy der. Jeg var der på bursdag, det var masse og gjøre. Det var litt varmt der men det hikke helt fint. Anbefaler og dra dit

Dato for opplevelse: august 2015
Takk, Norgesmann
Anmeldt 23. juli 2015 via mobile enheter

Arrangerte etter noe press barnebursdag her for to venninner sammen- greit med plass og enkel løsning med 22 barn- neste gang tar vi det hjemme. Bestilte prinsesserom og pizza med drikke og is. Ordna invitasjoner selv. 12-15. Da vi kom fikk vi beskjed om at vi kl 1215 beskjed om at vi kun hadde rommet til 13- ok samlet barna og gikk opp- der var ikke noe forberedt- stoler og benker sto på bordet etter vasking osv. Vi tok det ned og fikk plassert alle- ikke noe skjedde - gikk ned og etterlyste mat og drikke- fikk beskjed om st det ville komme om en halvtime - skulle altså bespise 22 barn på 5-10 min før rommet skulle være tømt.. Fikk krangla oss til 15 min til men sure og ukoslig personale -ødela mye av opplevelsen- tiligmed ungene reagerte på adferden. Da pizzaen kom var den sortsvidd- vi orka ikke klage mer...
Sto det skulle være inkl en overraskelse til bursdagsbarnea - denne så vi ikke noe til.
Har aldri vært borte i så sur og dårlig behandling noen gang- styr unna!

Dato for opplevelse: juli 2015
7  Takk, 123norge