“Grei mat og service”
Anmeldelse av Garage food & drinks

Garage food & drinks
Vurdert som nr. 2 av 54 Restauranter i Hamar
Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Store posjoner, med god mat. Servicen er god. Lokalene er litt i overkant rustikke med europaller, romnene oppleves som mørke og trange.

2  Takk, 869junel

Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

Spiste B&B fries og chilliburger. Burgeren har jeg lite å utsette på. Den var passe sterk og veldig god. Litt i overkant stort salatblad, som gjorde det litt klønete å spise, men det var bare å fjerne. B&B fries var også veldig godt, men den burde nesten bli døpt om til bare B fries, for det var veldig lite bearnaise på den. Veldig synd for sausen var veldig god. Lokalene er fine, men litt trange.

Takk, Jonas S
Anmeldt 2. september 2018 via mobile enheter

Var her en gang med en venninne. Maten var ganske god, men det trange lokalet ødela litt av opplevelsen. Bordene sitter alt for tett sammen for min del. Skal man ikke sitte lenge er det er greit sted!

Takk, linnhegek
Anmeldt 12. august 2018 via mobile enheter

Etter nye eiere var jeg spent på om Garage ville holde gammel standard. Der ble jeg virkelig positivt overrasket. Enkel ,men spennende burgerbasert meny. Vi spiste fire forskjellige varianter, og alle falt i smak. Øl og vinmeny har virkelig fått et løft. De har valgt å beholde samme innredning som sist, og den er ikke spesielt komfortabel. Kanskje litt høyt volum på musikken, men slik skal det visst være. Vi kommer nok tilbake!

Takk, toren785
Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

God mat, god service og greie priser! Kommer nok tilbake hit :) Det eneste som kan klages på er at stolene/barkrakkene ikke er veldig gode å sitte på.

Takk, HenningNilsen

Reisende som så på Garage food & drinks, så også på

Hamar, Hamar kommune
Hamar, Hamar kommune

Har du vært i Garage food & drinks? Del dine erfaringer!