“Skuffende smaker”
Anmeldelse av Garage food & drinks

Garage food & drinks
Vurdert som nr. 2 av 52 Restauranter i Hamar
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Vi har vært stamgjester på Garage, og elsket maten, smakene og personalet.
Nå var det ny eier, nye kokker og helt ny meny.
Dette var skuffende matopplevelse, tamme kjedelige smaker, og minnet ikke i det hele tatt om det restauranten var tidligere.
Godt utvalg øl, men som ikke var iskald, servitører som sto og snakket høyt med hverandre med mobiler som pep i et sett. Håper de endrer og finner tilbake til det som var, både med mat og smaker!! Dette var jo Hamars helt unike restaurant en gang med sitt unike matkonsept, hvorfor ikke bevare det som var og som engang lå på topp på TripAdvisor?

Takk, LinnK712

Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Store posjoner, med god mat. Servicen er god. Lokalene er litt i overkant rustikke med europaller, romnene oppleves som mørke og trange.

2  Takk, 869junel
Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

Spiste B&B fries og chilliburger. Burgeren har jeg lite å utsette på. Den var passe sterk og veldig god. Litt i overkant stort salatblad, som gjorde det litt klønete å spise, men det var bare å fjerne. B&B fries var også veldig godt, men den burde nesten bli døpt om til bare B fries, for det var veldig lite bearnaise på den. Veldig synd for sausen var veldig god. Lokalene er fine, men litt trange.

Takk, Jonas S
Anmeldt 2. september 2018 via mobile enheter

Var her en gang med en venninne. Maten var ganske god, men det trange lokalet ødela litt av opplevelsen. Bordene sitter alt for tett sammen for min del. Skal man ikke sitte lenge er det er greit sted!

Dato for besøk: august 2018
Takk, linnhegek
Anmeldt 12. august 2018 via mobile enheter

Etter nye eiere var jeg spent på om Garage ville holde gammel standard. Der ble jeg virkelig positivt overrasket. Enkel ,men spennende burgerbasert meny. Vi spiste fire forskjellige varianter, og alle falt i smak. Øl og vinmeny har virkelig fått et løft. De har valgt å beholde samme innredning som sist, og den er ikke spesielt komfortabel. Kanskje litt høyt volum på musikken, men slik skal det visst være. Vi kommer nok tilbake!

Dato for besøk: august 2018
Takk, toren785

Reisende som så på Garage food & drinks, så også på

Hamar, Hamar kommune
Hamar, Hamar kommune

Har du vært i Garage food & drinks? Del dine erfaringer!