“Fantastiske burgere!”
Anmeldelse av Garage food & drinks

Garage food & drinks
Vurdert som nr. 2 av 55 Restauranter i Hamar
Anmeldt 17. august 2020 via mobile enheter

Fantastiske burgere med tilbehør! Byens beste! Liten og intim resturant hvor en sitter godt på paller!

Dato for besøk: februar 2020
Takk, Silje G

Anmeldt 10. juli 2020

Veldig god burger, hyggelig servitør og rask servering. Ett litt annerledes sted som er verd et besøk. Mye godt øl. Kunne gjerne hatt litt større meny.

Takk, Gunnargut
Anmeldt 25. januar 2020 via mobile enheter

Veldig godt tatt imot, tydelig forklaring på øl og mat. Effektiv servering. Maten var god. Hyggelig opplevelse.

Dato for besøk: januar 2020
Takk, Erlend T
Anmeldt 10. januar 2020

Garage er et hyggelig sted, hvis man vil ut med venner. Maten smakte kjempegodt, og det var egentlig ingenting å utsette på den. Det eneste jeg skulle ønske, var at de hadde hatt en litt mer variert meny.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, 35matildem
Anmeldt 10. desember 2019 via mobile enheter

Garage klarer å lage retter som skiller seg ut fra de fleste andre! Maten er spennende, og posjonene er store. Prisen er også grei. Lokalet er lite og intimt.
Vi har vært her før, og kommer helt sikkert tilbake.

Dato for besøk: november 2019
2  Takk, Inger Hegge S

Reisende som så på Garage food & drinks, så også på

Har du vært i Garage food & drinks? Del dine erfaringer!