“Mykje bra”
Anmeldelse av Garage food & drinks - STENGT

Garage food & drinks
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat, litt vanskelig å gi en anmeldelse på en meny som skifter nesten hver sesong me av alle menyer jeg har prøvd meg igjennom så har jeg enda ikke opplevd dårlig mat. Anbefales på det sterkeste!

Takk, tort2017

Anmeldt 24. april 2021

Ikke bli skremt av inngangs partiet, her inne ligger en burger og fries perle! Fantastisk flott service, veldig gode priser og fantastisk mat! Vi kommer tilbake

Dato for besøk: april 2021
1  Takk, 340madelenj
Anmeldt 16. september 2020 via mobile enheter

Nydelig mat og veldig hyggelig og personlig betjening. En tanke bak rettene Artig å reise til Hamar og oppdage en perle

Dato for besøk: september 2020
Takk, Extraordinary789315
Anmeldt 4. september 2020

Nå må Hamars befolkning stiller opp for småbedrifter. Fantastisk ny meny,må prøves. Fredrik still got the touch.

Dato for besøk: september 2020
Takk, wolfgangz377
Anmeldt 17. august 2020 via mobile enheter

Fantastiske burgere med tilbehør! Byens beste! Liten og intim resturant hvor en sitter godt på paller!

Dato for besøk: februar 2020
Takk, Silje G

Reisende som så på Garage food & drinks, så også på