“NAM!”
Anmeldelse av Garage food & drinks - STENGT

Garage food & drinks
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Alltid helt super mat og vennlig og profesjonell service. Baconsvoren her er bare helt fantastisk, det kunne jeg spist hver eneste dag! Ffitert kylling er også himmelsk! Veldig fine priser også :-)

Takk, MarteOeveraasen

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Hei. Dette må være den mest magiske maten jeg noen gang har spist. Vi er godt bereist og er stort sett på restaurant hver helg. Dette er topp 3 muligens topp 1. Heeeelt rått hvor deilig det var. Kjøpte flankestek.Håper inderlig disse åpner opp i flere byer og holder seg til den oppskriften de har. Dette var sykt sylt sykt bra.

Kjøpte å forskjellig pommes frites til forrett. Helt latterlig bra den å. Hadde holdt med forretten for det var voldsomt mye mat. Nei denne sjappa satte dype spor i meg. ❤️❤️❤️❤️❤️

1  Takk, fredriks1
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat, litt vanskelig å gi en anmeldelse på en meny som skifter nesten hver sesong me av alle menyer jeg har prøvd meg igjennom så har jeg enda ikke opplevd dårlig mat. Anbefales på det sterkeste!

Takk, tort2017
Anmeldt 24. april 2021

Ikke bli skremt av inngangs partiet, her inne ligger en burger og fries perle! Fantastisk flott service, veldig gode priser og fantastisk mat! Vi kommer tilbake

Dato for besøk: april 2021
1  Takk, 340madelenj
Anmeldt 16. september 2020 via mobile enheter

Nydelig mat og veldig hyggelig og personlig betjening. En tanke bak rettene Artig å reise til Hamar og oppdage en perle

Dato for besøk: september 2020
Takk, Extraordinary789315

Reisende som så på Garage food & drinks, så også på