“Middag på kveldstid med venner”

Stortorvet Gjestgiveri Hamar
Vurdert som nr. 1 av 60 Restauranter i Hamar
Anmeldt 21. desember 2018

Vi hadde bestilt bord til klokken 20.00, - bordet ble klart rundt et kvarter senere. Det var "til å leve med" i en hektisk førjulstid. Bestilling ble raskt tatt opp av hyggelig servitrise. Maten ble også servert svært raskt og mat og vin smakte utrolig godt. Behagelig og diskret servering, - vi fikk akkurat så mye oppmerksomhet vi ønsket. Alt i alt et vellykket måltid i hyggelig atmosfære.
En negativ opplevelse da vi skulle betale, vi hadde gavekort på kr. 2000, men spiste ikke for mer enn rundt kr.1500,- Vi ble da fortalt at enten måtte vi bestille mer slik at hele summen ble brukt opp ellers tilfalt mellomlaget på kr. 500,- restauranten. Tilgodelapp kunne ikke utstedes. Heldigvis ordnet dette seg med at vi hadde et mellomoppgjør med våre venner. Jeg vet ikke om det opplyses om dette til de som kjøper gavekort, men vi synes ikke dette er en god praksis. Et tips må være til de som kjøper gavekort, ikke legg hele summen på et kort men del opp på flere kort!

5  Takk, Karin og Hans J... S

Anmeldt 19. desember 2018 via mobile enheter

Både service og mat må få toppkarakter. Vi gikk for marinert rakfisk i Gammel Opland til forrett, og lutefisk med alskens godt tilbehør. Karamellpudding til dessert. Alt var særdeles velsmakende og flott presentert. Serveringen ble gjort med et smil av kunnskapsrike kelnere.

1  Takk, SveinD_12
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Dette var SÅ bra tusen takk for en fantastisk kveld. Kjempebra lutefisk beste vi har spist. Nydelig dekket og for et vertskap. Vi kommer igjen. Riktig god jul

3  Takk, SvanhildHavnV
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Hamars beste spisested. God mat og vinpakke til maten. God service og hyggelige servitører. Kan anbefales!

Takk, mayfri
Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Hamars beste restaurant. Strålande mat, god atmosfære, gode vinanbefalingar og god service. Liten restaurant, så husk å bestille bord.

Takk, katrinecf

Reisende som så på Stortorvet Gjestgiveri Hamar, så også på

Hamar, Hamar kommune
Hamar, Hamar kommune

Har du vært i Stortorvet Gjestgiveri Hamar? Del dine erfaringer!