“Gode pizzaer!”

Lillehammer Pizzeria Ristaurante
Vurdert som nr. 45 av 61 Restauranter i Lillehammer
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Gode pizzaer!
Vi bestilte fem forskjellige pizzaer og alle falt i smak.
Gode «italienske» pizzaer og mye smak
Kan anbefale Oppdal spesial m biff, skinke og bernaise
Pyttelitt minus at vi måtte vente litt åå maten, men restauranten var full…

Takk, trinem694

Anmeldt 27. juli 2021

Enkel, og kanskje noe sliten innredning, men herlig svalt på en varm julidag. Hyggelig og imøtekommende betjening. Forholdsvis stor meny. Kort ventetid til tross for bra trafikk. En går ikke hit for fine dining, men en får stooooooore porsjoner, pent presentert, veltillaget og smakfullt. Gjennomgående synes vi restaurantene i Lillehammer holder uanstendig høyt prisnivå, men her betalte vi under 500 kr for 2 personer, inkludert ett glass vin. Det var det absolutt verdt. Vi kommer nok igjen, ja.

Takk, mush26
Anmeldt 23. juli 2021

Blid betjening og koselig sted.
Bestillte cheeseburger med chips og hamburgeren var absolutt å anbefale. Godt kjøttstykke.
Shish kebab var lite mat for pengene men god.
Biffsnadder var veldig bra.
Pasta barnemeny sklei ned hos minstemann.
Pasta bolognes var også veldig bra

Takk, Mettimagen
Anmeldt 10. juli 2021

Helt ok mat hvis du ikke går for pizzabuffet, den kan ikke anbefales. Lokalene virker slitne og ikke helt rene. Ganske hyggelig betjening.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, hugbre
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Ingen direkte smaksopplevelse. Med tanke på hvilken pizza vi bestilte var det lite smak. Bunnen var godt stekt (nesten perfekt).
Service var veldig treg med tanke på at restauranten var nesten tom.

Takk, Hatazuki

Reisende som så på Lillehammer Pizzeria Ristaurante, så også på

Lillehammer, Oppland

Har du vært i Lillehammer Pizzeria Ristaurante? Del dine erfaringer!