“Utrolig dårlig service. Grettent personal”
Anmeldelse av Haakons Pub

Haakons Pub
Vurdert som nr. 25 av 60 Restauranter i Lillehammer
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Utrolig dårlig service.
Vi ble kastet ut for å være en gjeng glade fotballsupportere på langtur til Oslo.
Vi ble møtt av en gretten mann som truet oss med utkastelse fordi vi sang fotballsanger (skal sies at vi i tillegg var alene i lokalet)

Utrolig dårlig service, og hit kommer vi aldri igjen

Dato for besøk: august 2019
Takk, joergens11

Anmeldt 6. februar 2020

Dette er byens bruneste pub, og et trivelig og særegent sted hvor du treffer alle typer folk, og hvor det går an å slå av en prat uten å måtte overdøve musikken
Ølet og stemningen er alltid god, og servicen upåklagelig
Du har ikke vært ute på byen i Lillehammer hvis du ikke har vært innom Håkons

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, 13skjellerudsveen
Anmeldt 2. oktober 2018

Byens bruneste pub som har en ganske så stor uteplass på bakgården. Du må gå gjennom puben for å komme dit. Fint å sitte der på sommeren.

Takk, TuulaR_12
Anmeldt 9. januar 2018 via mobile enheter

Hyggelig betjening...gode priser..Lillehammer 's eneste skikkelige brune pub....har eksistert i mange tiår.

Dato for besøk: januar 2018
1  Takk, 271j_rne
Anmeldt 2. oktober 2017 via mobile enheter

Håkons er en en brun pub med en harmoni og atmosfære. Flott uteareal. Kan absolutt anbefales.
Håkons har åpner julaften for at enslige/ensomme kan feire kvelden sammen, til god mat.
Ligger i byens hovedgate, tett ved hoteller

Dato for besøk: september 2017
Takk, Bjørn Gisle E

Reisende som så på Haakons Pub, så også på

Lillehammer, Oppland

Har du vært i Haakons Pub? Del dine erfaringer!