“Brun pub med mye sjel!”
Anmeldelse av Haakons Pub

Haakons Pub
Vurdert som nr. 26 av 61 Restauranter i Lillehammer
Anmeldt 17. august 2021

Ligger i den roligere delen av "gågata". Satt først inne men fikk beskjed av en hyggelig stamgjest at det var i bakgården det "sjedde". Hyggelig betjening, bør oppleves.

Takk, Jarle E

Anmeldt 26. august 2020

veldig koselig sted, du kan sitte ute i bakgården med varmelamper. Godt øl har de, har også mat men det har jeg ikke prøvd.

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, Flyglad
Anmeldt 21. juli 2020

tok noen øl her sammen mine svigersønner. Skikkelig brun pub, veldig koselig. Ølet var godt, service også.

2  Takk, Flyglad
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Utrolig dårlig service.
Vi ble kastet ut for å være en gjeng glade fotballsupportere på langtur til Oslo.
Vi ble møtt av en gretten mann som truet oss med utkastelse fordi vi sang fotballsanger (skal sies at vi i tillegg var alene i lokalet)

Utrolig dårlig service, og hit kommer vi aldri igjen

Dato for besøk: august 2019
Takk, joergens11
Anmeldt 6. februar 2020

Dette er byens bruneste pub, og et trivelig og særegent sted hvor du treffer alle typer folk, og hvor det går an å slå av en prat uten å måtte overdøve musikken
Ølet og stemningen er alltid god, og servicen upåklagelig
Du har ikke vært ute på byen i Lillehammer hvis du ikke har vært innom Håkons

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, 13skjellerudsveen

Reisende som så på Haakons Pub, så også på

Lillehammer, Oppland
Lillehammer, Oppland

Har du vært i Haakons Pub? Del dine erfaringer!