“God smak. ”
Anmeldelse av B&T OG Mat

B&T OG Mat
Vurdert som nr. 18 av 60 Restauranter i Lillehammer
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Vi besøkte B & T etter en dag i hunderfossen familiepark. Vi bestilte bådde forret og middag. Vi ble tatt rask i mot av en hyggelig betjening. De informerte rask at det kunne ta litt tid siden de hadde mye kunder. Vi fikk da forretten etter ca 30 min og det var 15 min før det som var estimert. Helt akseptert med den tiden. Vi fikk mat med god smak, personellet forklarte godt hvordan alle sauser skulle brukes og var hyggelig. Alle ble både mette og fornøyde.
Det eneste jeg kan sette fingeren på er at vi fikk både forretten og middagen nesten til samme tid. Fikk ikke sjangs til og spise denne ferdig før neste rett ble servert.
Et godt valg, men be om at middagen kommer litt etter forretten.

1  Takk, Global478893

Anmeldt 25. juni 2020

Er her ofte. Alltid nydelig stemning og fantastiske familie som driver resturanten. Helt ypperlig mat og nydelige vegetar retter! Alltid hyggelig å komme innom. Anbefales sterkt !

Dato for besøk: juni 2020
Takk, KennethN1542
Anmeldt 10. desember 2019

Vi gikk innom ved en tilfeldighet for denne ligger i en bakgård. Vi ble møtt av en vennlig kar som var kjapp med drikke og menyer. En relativt rikholdig meny. Jeg bestilte svin barbeque og fikk servert en marinert svinekotelett med salat, ris og dippsaus. Min partner bestillte kylling curry, også denne servert med dippsaus. Maten kom relativt raskt og var overraskende god. Jeg har vel aldri spist en bedre svinekotelett en denne. Absolutt verd et besøk.

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, Frk-haukaas
Anmeldt 6. oktober 2019 via mobile enheter

Vi spiser der så ofte vi kan,, Benny skinner til med den beste Pho suppa jeg har smakt. Punktlig servering,service i toppsjiktet og rauslige rødvinsglass. En av de bedre resturantene i Lhmr. Bærer preg av at Benny og kona bærer stolthet i det de driver med.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, arisnaub
Anmeldt 3. september 2019

Restauranten ligger litt bortgjemt i en bakgård, men er absolutt verdt et besøk. Her lager de de nydeligste vietnamesiske rettene. Servicen er veldig bra.

Dato for besøk: august 2019
3  Takk, 649jonh

Reisende som så på B&T OG Mat, så også på

Har du vært i B&T OG Mat? Del dine erfaringer!