“Styr unna”
Anmeldelse av B&T OG Mat

B&T OG Mat
Vurdert som nr. 16 av 61 Restauranter i Lillehammer
Anmeldt 24. juli 2021

Vi var to barnefamilier som på årets varmeste dag ble plassert på et langbord i andre etasje helt for oss selv. Det var lite folk på restauranten, noe som lovet godt for rask servering, tenkte vi. Ypperlig for både tørste og sultne barn og voksne. Etter å ha fått utdelt menyer og en legionellapreget, værbitt barnestol fra IKEA ventet vi i 20 minutter før vi tok kveldens første tur ned trappene til første etasje for å be om å få bestille mat.

En mindreårig ansatt kom opp og tok i mot bestillingen. Vi ba om to store mugger med vann i tillegg til annen drikke, tørste som vi var. Etter et kvarter bar det igjen ned trappene for å høre om i det minste drikken var klar til oss. Det var den, men den stod pent på et brett og ventet på at en voksen kunne servere den til oss, da det var en øl blant drikkevarene. Greit nok.

En voksen kom snart med drikken. Et kvarter senere hadde vi nesten drukket opp, og var i ferd med å ta tur nummer tre ned trappene, da den samme voksne kom opp og spurte om barna kunne bestille noe annet til mat enn det de hadde bestilt. Dette var og for så vidt greit nok, men da vi nå spurte hvor lenge det var til maten var klar, var svaret at maten til de voksne ville bli påbegynt så snart barnas mat var klar. Siden maten enda ikke var i grytene en snau time etter at vi ankom, fant vi nå raskt ut at vi betalte for drikken og dro derfra. Sultne.

Vi fikk for øvrig god tid til å bli kjent med lokalet i all ventingen. Godkjent tilsynsresultat fra 2019 var flittig kopiert og hengt opp, men lokalet, interiøret og særlig toalettet bar preg av forsømmelse, og kan neppe ha vært rengjort i særlig stor grad siden Mattilsynet sist var på besøk for halvannet år siden.

Stedet, rensligheten og ventetiden tatt i betraktning, var det trolig like greit at vi aldri fikk smakt på maten. Kommer aldri tilbake.

4  Takk, Flaskeposten

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

En fin matopplevelse. Fikk beskjed om at det var ventetid, men den som venter på noe godt.... Vi var meget fornøyd Ingen unormal ventetid på ala kart meny.

Takk, Marit H
Anmeldt 30. juni 2021 via mobile enheter

Veldig godt, og alle ble fornøyde! Fantastisk suppe for de som liker noe sterkt. Servicen var god, og du kan prøve deg på vietnamesisk øl. Anbefales!!!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, 63steins
Anmeldt 30. juni 2021 via mobile enheter

Deilig mat og god service! Vi var familie med 3 tenåringsjenter. Vi bestilte ulike retter og alle var veldig fornøyde. Vi kommer gjerne tilbake hit!

2  Takk, 847kristinw
Anmeldt 14. mai 2021 via mobile enheter

Hyggelig sted med god og personlig service. Maten var kjempegod. Var her for andre gang, og kommer gjerne igjen!
Usnobbete atmosfære fint beliggende nær gågata.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, runesOsloRunes

Reisende som så på B&T OG Mat, så også på

Har du vært i B&T OG Mat? Del dine erfaringer!