“Fantastisk lite sted”
Anmeldelse av Cafe sorgenfri

Cafe sorgenfri
Vurdert som nr. 15 av 58 Restauranter i Lillehammer
Anmeldt 6 oktober 2017 via mobile enheter

Endelig fant vi et flott sted i Lillehammer. Løksuppen var fantastisk god, pannekakene likeså. Smoothien smakte perfekt. Vi skal tilbake hit!

Takk, Lars-André E

Anmeldt 22 august 2017 via mobile enheter

Sorgenfri har blitt min favoritt Cafe i Lillehammer. Elegant, imøtekommende personale, rolig og koselig sted. Deres Tiramisu er det beste jeg har noensinne smakt her i Norge.

Takk, Snur R
Anmeldt 20 august 2017

Hadde en meget god wiener schnizsel. Gode poteter og mye schitzel/salat. Egentlig nok for to småspiste! God pris.
Litt bortgjemt men koselig.
Stolene på uteplassen var svært vonde!
Hyggelig betjening.

Takk, Frank G
Anmeldt 6 august 2017 via mobile enheter

Liten cafe med variert utvalg av østrigske delikatesser som supper, pannekake, kaisersmeren, snitzel og kaker. Ofte nye ting på menyen. Ligger litt borte fra gågaten hvilket er fint.

Takk, Jolly M
Anmeldt 16 juli 2017 via mobile enheter

Vi spiste rolig søndagslunsj på Sorgenfri. Fin liten uteplass. Gode salater. Hyggelig betjening. Håper også andre finner kafen selvom den ligger på sidegate mellom kunstmuseum og gågata.

Takk, Tuula R

Reisende som så på Cafe sorgenfri, så også på

Lillehammer, Oppland
Lillehammer, Oppland

Har du vært i Cafe sorgenfri? Del dine erfaringer!