“Tynn purreløksuppe, søte omgivelser”
Anmeldelse av Cafe sorgenfri

Cafe sorgenfri
Vurdert som nr. 15 av 61 Restauranter i Lillehammer
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Joda, vi ble da litt nettere enn før vi kom til stedet. Vi testet dagens suppe, og fant raskt ut at det var en suppe heltuten sjel. Purreløk er kanskje ekstra dyrt om dagen, Slik at det er innført Rasjonering i restauranten?
Masse stash i lokalet, og lite engasjert betjening. Det beste var i grunnen ølen...

Takk, SynsIT

Anmeldt 23. mai 2020 via mobile enheter

Koselig cafeè med god mat. Spiste frokost her, omeletten var perfekt med nydelig og frisk smoothie ved siden av ☺️ hyggelig café mer god atmosfære. anbefales!

Dato for besøk: mai 2020
Takk, 933mirelah
Anmeldt 15. mai 2020 via mobile enheter

Helt gjennomsnittlig lunsj i en ellers koselig liten hjørnekafé. Partneren min hadde en pastarett der pastaen var ihjelkokt og de andre smakene var virkelig ikke bra og ble ikke spist opp. Jeg hadde en salat med chevre som var helt basic, men ikke mer enn det. Brødet som kom med var typisk industrilaget ferdigoppskåret brød og ikke noe spennende. Synd at det ikke var bedre, for lokalene var veldig koselige.

Dato for besøk: mai 2020
Takk, 760elinm
Anmeldt 14. desember 2019 via mobile enheter

God mat i veldig hyggelig og intimt miljø. Fin lunsjpause med smak av Østerrike!! Helt greit å sitte her alene også.

Dato for besøk: desember 2019
Takk, Ingse K
Anmeldt 15. mars 2019 via mobile enheter

Midt i Lillehammer, likevel litt bortgjemt, ligger det østerikiske spisestedet Sorgenfri. Stort utvalg av gode, enkle retter. Trivelig personale og lokale. Andre smaker enn vi er vant til. Anbefales!

Dato for besøk: mars 2019
Takk, phidas34

Reisende som så på Cafe sorgenfri, så også på

Lillehammer, Oppland
Lillehammer, Oppland

Har du vært i Cafe sorgenfri? Del dine erfaringer!