“Koselig café med gode kaker!!”
Anmeldelse av Cafe Sorgenfri

Cafe Sorgenfri
Vurdert som nr. 12 av 61 Restauranter i Lillehammer
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Vi gikk tilfeldigvis forbi denne cafeen og synes den så trivelig ut. Veldig koselig med sofakroken og putene. Veldig god kake og toast!! Synd at de kun har schnitzel i helgene ellers hadde vi prøvd det til lunsj/middag. Vi kommer gjerne tilbake!!

1  Takk, Jenetur

Anmeldt 24. desember 2020 via mobile enheter

Tradisjonell østerriksk restaurant midt i Lillehammer , med solid porsjon deilig schnitzel, og apfelstrudel til dessert. Hvitvin i achtelkaraffel til hyggelige priser hører også med

Dato for besøk: desember 2020
1  Takk, larsj898
Anmeldt 28. september 2020

Koselig kafe med god mat. Effektiv og hyggelig servering. Passet på smittevern godt i disse Korona tider. Anbefales!

Dato for besøk: september 2020
Takk, aashildj2014
Anmeldt 1. august 2020

God mat og vennlig service på Café Sorgenfri. Kakene er helt fantastiske, og de serverte en meget god americano. Suppen med "osteboller" var god og mettende, og resten av bordet var svært fornøyd med hjemmelaget pasta.

Det føles som en lettelse at det er mulig å finne noe annet enn burgere og pizza som er "overalt" ellers, dersom du ønsker deg en mettende lunsj. På den annen side er det absolutt verdt å gå hit bare for kakene... . Det er muligheter for å sitte ute på et rolig gatehjørne, litt bortgjemt nedenfor Storgata. Vi kommer tilbake. :-)

Takk, Trude Luice N
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Veldig dårlig mat! Vi var 4 som spiste 3 forskjellige ting og dessverre var ingen av rettene gode. Det så hyggelig ut.

Takk, Cosmopolitan589600

Reisende som så på Cafe Sorgenfri, så også på

Lillehammer, Oppland
Lillehammer, Oppland

Har du vært i Cafe Sorgenfri? Del dine erfaringer!