“Kjør forbi”
Anmeldelse av Lygnasæter Kro

Lygnasæter Kro
Vurdert som nr. 37 av 61 Restauranter i Lillehammer
Anmeldt 21. juli 2021

Biffsnadder hvor kjøttet var så hardt at det knaset i det når du forsøkte å spidde det med gaffelen. Rotgrønnsaker som hadde blitt stekt slik at det var mer eller mindre forkullet. En skam å kalle det mat.

Takk, hanruu

Anmeldt 20. mai 2021

Alltid hyggelig sted å stikke innom på veien. Godt utvalg i noe til kaffen eller middag. Har tapt seg litt på service og kvalitet på vaffel. Ofte svidde vafler, så be om nystekt dersom du har tid. Her er det forbedringspotensiale.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, fredrikunnar2018
Anmeldt 15. juni 2020

Så for oss tradisjonell veikromat, noe som delvis var riktig. Det som skilte seg positivt ut var frisk og god salat som tilbehør, gode porsjoner. Pris og det som ble servert sto i forhold til hverandre. Spiste pasta og fich & chips

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, kremly
Anmeldt 22. desember 2019

Dyrt var det og dyrere er vaffelen blitt. Hele 48 kroner for en vaffel med tilbehør. Til sammenligning kostet en vaffel kr 35 på Gaiastova på Hafjell i dag søndag 22. desember, I går kostet den 37 på Pellestova -også på Hafjell. Nå må de passe seg for ikke å prise seg ut. Det finnes godt alternativ på Hadelandsstuene nede i bakken.

Dato for besøk: desember 2019
Takk, fredrikunnar2018
Anmeldt 14. november 2019 via mobile enheter

Lenge siden jeg har vært der nå. Som jeg husker fra før skulle maten være OK. BIFFBURGEREN var gjennomsnittlig til veikro å være.

Dato for besøk: november 2019
2  Takk, joningvel

Reisende som så på Lygnasæter Kro, så også på

Har du vært i Lygnasæter Kro? Del dine erfaringer!