“Uhøflige ansatte”
Anmeldelse av 1847 Brenneriet

1847 Brenneriet
Vurdert som nr. 30 av 61 Restauranter i Lillehammer
Anmeldt 8. august 2021

Dårlig opplevelse på byen. Servitøren sølte flere drinker på en i følge og nektet først å erstatte dem. Dørvaktene er selvhøytidelige tyttebærpoliti som ikke er særlig vennlige. Forståelig at fulle folk er slitsomme, men dette ble for dumt!

1  Takk, 405petterl

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Vi forsøkte å få plass på bryggerikjelleren, men grunnet fullt endte vi på brenneriet. Den er ikke lukket pt. Menyen skulle være det samme. Betjeningen var vennlig nok, men der stoppet det. Maten var ok, men den hadde smakt bedre med vin til. Bestillingen gjøres på en stor lysende iPad, som står å sjenerer litt på bordet - under hele måltidet. Utenom vinkart, det ventet vi på langt inn i forretten. Da vi omsider fikk bestilt vin, kom den først når hovedretten nesten var fortært. Dermed ble det hastig bestilt et glass med noe helt annet, og flasken returnert.
Det er samme meny og priser, på de to steder. Men både service og opplegg gir litt følelsen av å gi for mange penger hos lillebroren til bryggerikjelleren.

1  Takk, toneir_na
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Spiste sammen med familien. Dry aged kjøtt smakte helt fantstisk! Alle dessertene var også svært gode. Servicen var svært bra. Anbefales på alle måter!

Takk, 203terjek
Anmeldt 11. november 2020 via mobile enheter

Begge restauranter er i samme bygning og maten er nesten det samme. Men 1847 Brenneriet har en annen still. Mer ungdommelig

Dato for besøk: oktober 2020
2  Takk, behij2019
Anmeldt 17. august 2020

Lite folk og kort ventetid en varm søndagskveld. Vi spiste Indrefilet og Bluecheese-pizza, veldig bra mat, servert av hyggelig betjening.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, Henning1967

Reisende som så på 1847 Brenneriet, så også på

Har du vært i 1847 Brenneriet? Del dine erfaringer!