“Liten ny perle med deilig mat”
Anmeldelse av LYNG mat & bar

LYNG mat & bar
Vurdert som nr. 1 av 60 Restauranter i Lillehammer
Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Måtte prøve denne nye restauranten og ble imponert. Deilig mat til en billig penge. Flott lunsj i hyggelig intimt lokale. Anbefales!

2  Takk, Andre_Kristiansen

Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

En liten og koselig restaurant med god atmosfære. Nydelig mat, hyggelig vertskap og god service. Hit skal jeg tilbake!

1  Takk, Lykkereise
Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Liten inntim restaurant/bar med ei herlig smilende "vertinne"!
Vi spiste burgeren som hadde mange gode smaker, men som kunne vært litt varmere. Sammen chipsen som var deilig sprø og med et dryss med parmesan og medfølgende aioli ble dette det perfekte lunsjmåltidet
Ingen grunn til å utsette et besøk her!
Kommer igjen!

1  Takk, groeseth
Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

Fantastisk matopplevelse i stilig og koselig lokale. Veldig hyggelig personale kunne by på en spennende 4-retters middag. Vi var på langhelg i Lillehammer og tok turen innom både fredag lørdag og søndag! Barmenyen med crispy chicken og pulled beef burger mettet godt den også. Store og gode porsjoner. Hit skal vi tilbake hver gang anledningen byr seg!

3  Takk, Einar A
Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Gode råvarer og smaker, veldig hyggelige ansatte og trivelige lokaler. Kan virkelig anbefale en tur hit!

3  Takk, Tormod Bjørnetu... H

Reisende som så på LYNG mat & bar, så også på

Lillehammer, Oppland

Har du vært i LYNG mat & bar? Del dine erfaringer!