“Anbefales! ”
Anmeldelse av LYNG mat & bar

LYNG mat & bar
Vurdert som nr. 1 av 60 Restauranter i Lillehammer
Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Absolutt verdt et besøk. Nydelig mat og god atmosfære. Personalet kan bidra med mye kunnskap om både meny og drikke. Kan anbefales!

1  Takk, marthe12345

Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Snublet tilfeldigvis forbi denne restauranten. Hvis du ønsker en garantert fantastisk matopplevelse med nydelig vin og fantastisk service reiser du her. 10/10!

2  Takk, Bellavilde
Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Fantastiske retter og ypperlig dessert! Svært god atmosfære inne hos Lyng :)
Anbefales på det sterkeste :)

1  Takk, sirigreaker
Anmeldt 10. desember 2018

Deilig mat, hyggelig lokale og veldig hyggelig betjening. Vi spiste en treretter med speket laks, and, og dessert. Vi hadde meldt fra på forhånd, om gluten og melkeproteinintoleranse. Kokken hadde tilpasset menyen, så vi kunne kose oss m god mat, uten stress.

1  Takk, alergitilpasset_meny
Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Fin og liten restaurant med hyggelig betjening, nydelig mat og drikke. Anbefaler alle å ta turen innom for en fin og smakfull opplevelse!

1  Takk, julienervik

Reisende som så på LYNG mat & bar, så også på

Lillehammer, Oppland

Har du vært i LYNG mat & bar? Del dine erfaringer!