“Nydelig måltid”
Anmeldelse av LYNG mat & bar

LYNG mat & bar
Vurdert som nr. 1 av 61 Restauranter i Lillehammer
Anmeldt 25. juli 2021

Nydelig mat rett og slett!! Vi spiste elgcarpaccio, andebryst og sorbet til dessert. God service, hyggelig betjening.
Alt i alt en meget god matopplevelse.

Takk, torill512

Anmeldt 18. juli 2021

Pent anrettet mat, men dessverre ingen "wow"-opplevelse på smaksfronten.

Så litt skuffet, men håper vi bare var uheldige.
Ønsker dem uansett lykke til og håper vi blir positivt overrasket ved en senere anledning!

Takk, caledoniasepost
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Den absolutt beste restauranten på Lillehammer. Svært god mat med tilhørende vin. Hyggelig og hjelpsom betjening. Leverer også en god cateringmeny. Anbefales, men bord må som regel reserveres.

Dato for besøk: mai 2021
2  Takk, Ruen13
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat og atmosfære. Vi valgte restaurant ut fra gode kommentarer TripAdvisor. En liten, koselig restaurant med fantastisk mat. Vi valgte 3-retter og var veldig fornøyd. Hyggelig kelnere. Kommer gjerne igjen.

Takk, Cruiser36056806796
Anmeldt 9. juli 2021

Vi var noen voksne som hadde et hyggelig og fortreffelig måltid. Fikk først varm foccacia m aioli, krabbe til forrett, indrefilet til hovedrett. Så mye smak i be retter m nydelig vin til. Avsluttet m rømmedessert som ikke kjentes ut som rømme, frisk, syrlig og fløyelsmyk. I tillegg en dyktig servitør. God service fra vi kom til vi gikk. Spiser gjerne her igjen

Takk, 652sidsela

Reisende som så på LYNG mat & bar, så også på

Lillehammer, Oppland

Har du vært i LYNG mat & bar? Del dine erfaringer!