“For en fantastisk matopplevelse på (i?) Lillehammer!”
Anmeldelse av LYNG mat & bar

LYNG mat & bar
Vurdert som nr. 1 av 61 Restauranter i Lillehammer
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Ett ord - fabelaktig. Litt flere ord - verdt en temmelig lang omtur. Kommer igjen neste år.

One word - perfect! Worth a relatively long detour. We will be back next year.

Takk, solveigragnhildr

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

En virkelig flott restaurant-opplevelse på alle måter. Nydelige mat med spennende smaker. Profesjonell og hyggelig betjening. Rolig og behagelig atmosfære. Anbefales på det varmeste!

Takk, Turisten23
Anmeldt 25. juli 2021

Nydelig mat rett og slett!! Vi spiste elgcarpaccio, andebryst og sorbet til dessert. God service, hyggelig betjening.
Alt i alt en meget god matopplevelse.

Takk, torill512
Anmeldt 18. juli 2021

Pent anrettet mat, men dessverre ingen "wow"-opplevelse på smaksfronten.

Så litt skuffet, men håper vi bare var uheldige.
Ønsker dem uansett lykke til og håper vi blir positivt overrasket ved en senere anledning!

Takk, caledoniasepost
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Den absolutt beste restauranten på Lillehammer. Svært god mat med tilhørende vin. Hyggelig og hjelpsom betjening. Leverer også en god cateringmeny. Anbefales, men bord må som regel reserveres.

Dato for besøk: mai 2021
2  Takk, Ruen13

Reisende som så på LYNG mat & bar, så også på

Lillehammer, Oppland

Har du vært i LYNG mat & bar? Del dine erfaringer!