“Lyng anbefales på det varmeste ”
Anmeldelse av LYNG mat & bar

LYNG mat & bar
Vurdert som nr. 1 av 61 Restauranter i Lillehammer
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig og effektiv kelner. Fantastisk mat og koselig atmosfære. Indrefileten var perfekt og andebrystet likemann.

1  Takk, Per V

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Kjempegod mat! Vi spiste and og oksefilet som hovedretter, og det smakte meget bra. En veldig hyggelig og behagelig servitør sørget for at vi fikk alt vi ønsket til riktig tid. Dette var en veldig bra opplevelse. Anbefales!

1  Takk, Anita T
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Ett ord - fabelaktig. Litt flere ord - verdt en temmelig lang omtur. Kommer igjen neste år.

One word - perfect! Worth a relatively long detour. We will be back next year.

Takk, solveigragnhildr
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

En virkelig flott restaurant-opplevelse på alle måter. Nydelige mat med spennende smaker. Profesjonell og hyggelig betjening. Rolig og behagelig atmosfære. Anbefales på det varmeste!

Takk, Turisten23
Anmeldt 25. juli 2021

Nydelig mat rett og slett!! Vi spiste elgcarpaccio, andebryst og sorbet til dessert. God service, hyggelig betjening.
Alt i alt en meget god matopplevelse.

Takk, torill512

Reisende som så på LYNG mat & bar, så også på

Lillehammer, Oppland

Har du vært i LYNG mat & bar? Del dine erfaringer!