“Må bare prøves”

LYNG mat & bar
Vurdert som nr. 1 av 61 Restauranter i Lillehammer
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Det var bare SÅ bra!
Mat, miljø og gode venner.
Svært gode matkombinasjoner, servert på elegant service. God drikke og meget hyggelig betjening.

Takk, Sverreleiro

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig og effektiv kelner. Fantastisk mat og koselig atmosfære. Indrefileten var perfekt og andebrystet likemann.

1  Takk, Per V
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Kjempegod mat! Vi spiste and og oksefilet som hovedretter, og det smakte meget bra. En veldig hyggelig og behagelig servitør sørget for at vi fikk alt vi ønsket til riktig tid. Dette var en veldig bra opplevelse. Anbefales!

1  Takk, Anita T
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Ett ord - fabelaktig. Litt flere ord - verdt en temmelig lang omtur. Kommer igjen neste år.

One word - perfect! Worth a relatively long detour. We will be back next year.

Takk, solveigragnhildr
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

En virkelig flott restaurant-opplevelse på alle måter. Nydelige mat med spennende smaker. Profesjonell og hyggelig betjening. Rolig og behagelig atmosfære. Anbefales på det varmeste!

Takk, Turisten23

Reisende som så på LYNG mat & bar, så også på

Lillehammer, Oppland

Har du vært i LYNG mat & bar? Del dine erfaringer!