“I verdensklasse !!”
Anmeldelse av LYNG mat & bar

LYNG mat & bar
Vurdert som nr. 1 av 61 Restauranter i Lillehammer
Anmeldt 8. august 2021

Dette spisestedet MÅ besøkes!
Alle fem i vår gruppe opplevde nydelig mat og drikke i en intim restaurant som virkelig tok vare på gjestene. Vi har bare godord å dele om mat, drikke og måten vi ble ivaretatt på hos LYNG.
Vi kommer gjerne tilbake.

LarsA

1  Takk, Y4599GLlarsa

Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat. Anbefales virkelig! Elgcappachiho var virkelig en høydera.Vinpakke er absolutt å anbefale.Hyggelige ansatte.

Takk, 456elinf
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Det var bare SÅ bra!
Mat, miljø og gode venner.
Svært gode matkombinasjoner, servert på elegant service. God drikke og meget hyggelig betjening.

Takk, Sverreleiro
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig og effektiv kelner. Fantastisk mat og koselig atmosfære. Indrefileten var perfekt og andebrystet likemann.

1  Takk, Per V
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Kjempegod mat! Vi spiste and og oksefilet som hovedretter, og det smakte meget bra. En veldig hyggelig og behagelig servitør sørget for at vi fikk alt vi ønsket til riktig tid. Dette var en veldig bra opplevelse. Anbefales!

1  Takk, Anita T

Reisende som så på LYNG mat & bar, så også på

Lillehammer, Oppland

Har du vært i LYNG mat & bar? Del dine erfaringer!