“Nydelig mat og super service”
Anmeldelse av LYNG mat & bar

LYNG mat & bar
Vurdert som nr. 1 av 62 Restauranter i Lillehammer
Anmeldt 23. september 2021

Hadde så fin opplevelse på Lyng i kveld. Torskemiddagen og lammebogen smakte helt nydelig. I tillegg til topp service

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, 160bentem

2024 av 205 anmeldelser

Anmeldt 19. september 2021 via mobile enheter

Lyng, en av de virkelig positive opplevelsene å ta med seg.
En liten, intim og meget god restaurant.
Nydelig mat, og med god kjennskap til råvarer, smak og utseende.
Lekket servering, av hyggelig og kompetent betjening.
Godt utvalg av drikke.
Ta gjerne en Lyng GT, perfekt avslutning på et flott måltid.

Dato for besøk: september 2021
2  Takk, bj_rntrondt
Anmeldt 27. august 2021

Deilig mat og utrolig bra service i en intim og koselig resturant. Anbefaler virkelig å prøve ut dette stedet! Kommer helt sikkert igjen :)

Takk, 792ragnhildf
Anmeldt 8. august 2021

Dette spisestedet MÅ besøkes!
Alle fem i vår gruppe opplevde nydelig mat og drikke i en intim restaurant som virkelig tok vare på gjestene. Vi har bare godord å dele om mat, drikke og måten vi ble ivaretatt på hos LYNG.
Vi kommer gjerne tilbake.

LarsA

1  Takk, Y4599GLlarsa
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat. Anbefales virkelig! Elgcappachiho var virkelig en høydera.Vinpakke er absolutt å anbefale.Hyggelige ansatte.

Takk, 456elinf

Reisende som så på LYNG mat & bar, så også på

Lillehammer, Oppland

Har du vært i LYNG mat & bar? Del dine erfaringer!